آغاز اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۲۳ تیرماه در جاده‌های ارتباطی مازندران آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، تردد همه تریلر‌ها ، کامیون‌ ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع شد.

وی افزود: در محور سوادکوه هم تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ تیر از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۲۴ روز جمعه ۲۳ تیر از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راهدر محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد موتور سیکلت‌ ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌ های ضروری تا ۶ صبح روز شنبه ۲۴ تیر از محور‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

کد خبر: 806117

وب گردی

وب گردی