ایجاد فضای گفت‌و‌گو بین متخصصان در جشنواره سلول‌های بنیادی

نایب رییس انجمن ژنتیک ایران گفت: جشنواره سلول های بنیادی امکانی فراهم می کند تا متخصصین این حوزه به گفت و گو و تبادل نظر با یکدیگر بپردازند.

به گزارش ایسکانیوز، سیدجواد مولا نایب رییس انجمن ژنتیک ایران با اشاره به ضرورت برگزاری این جشنواره در کشور، گفت: باید از جشنواره سلول های بنیادی به نحوی استفاده شود که متخصصین و خبرگان این رشته با یکدیگر ارتباط گرفته و در خصوص دستاوردها و آخرین یافته های این حوزه با یکدیگر به بحث و تبادل نظر بپردازند.

وی افزود: این جشنواره می تواند فضای تعامل با متخصصین دیگر کشورها را فراهم می‌کند. همچنین اساتید بین المللی سلول های بنیادی وضعیت ایران را در این حوزه مشاهده می‌کنند زمینه همکاری های بین المللی ایجاد می شود.

به گفته مولا، بسیاری از همکاری های بین المللی و تعاملات با دیگر کشورها از طریق برگزاری چنین جشنواره‌هایی به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: باید متخصصین این حوزه از فضای به وجود آمده در جشنواره استفاده کرده و پروژه های مشترکی با اساتید بین المللی تعریف کنند.

دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۶ به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

200

کد خبر: 806204

وب گردی

وب گردی