مرجع رتبه‌بندی شرکت‌های خدمات کشاورزی، سازمان نظام مهندسی است

معاون آموزشی فنی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور اعلام کرد: طی پیگیری‌های صورت گرفته از سال گذشته تاکنون، رتبه‌بندی سازمان نظام مهندسی کشاورزی مورد توجه جدی قرار گرفت و اینک این سازمان به عنوان مرجع رسیدگی در این موضوع محسوب می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، صمد رفیعی معاون آموزشی فنی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین که شب گذشته با حضور مسئولان و اعضای این سازمان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این سازمان در شانزدهمین سال تاسیس خود ۲۲۰ هزار نفر عضو دارد.

او افزود: وظیفه و هدف اصلی این سازمان تبدیل نیروی انسانی به منابع انسانی کارآمد است چرا که مقام معظم رهبری فرمودند «نیروی انسانی همه چیز این کشور است».

رفیعی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی و ریشه‌ای در ۷ سال اخیر رتبه‌بندی و تعیین صلاحیت شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای و فنی مهندسی کشاورزی است، گفت: مرجع صلاحیت‌دار برای رتبه‌بندی‌ و تشخیص صلاحیت این سازمان است.

او تأکید کرد: وظیفه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی پرداختن و پیگیری تمام مباحث مرتبط با رتبه‌بندی است اما تاکنون این مقوله به طور کامل اجرایی نشده است.

این مسئول ادامه داد: متأسفانه در بیشتر استان‌ها با بحث رتبه‌بندی مهندسان کشاورزی به‌صورت سلیقه‌ای عمل می‌شد و در بیشتر موارد آن را به رسمیت نمی‌شناختند.

او اضافه کرد: طی پیگیری های صورت گرفته از سال گذشته تاکنون رتبه‌بندی سازمان نظام مهندسی کشاورزی مورد توجه جدی قرار گرفت و اینک این سازمان به عنوان مرجع رسیدگی در این موضوع محسوب می‌شود.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام تلاش ما بر حل این موضوع و رفع سرگردانی‌های موجود در این مسیر است که گام های خویی در این باب برداشته شده است.

منبع: ایسنا

401

کد خبر: 806236

وب گردی

وب گردی