یکی از راه‌های مقابله با استحاله فرهنگی ، فرهنگ سازی طبق الگوهای ایرانی اسلامی در دانشگاههاست

امام جمعه موقت پیشواگفت: یکی از اولویتهای مهم، فعالیت مضاعف مسئولان در امور فرهنگی است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین الهایی سحر در خطبه های نماز جمعه که در مسجد دانشگاه امام جعفر صادق (ع) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد افزود: اگر همه دستگاهها در کارهای فرهنگی نظرات رهبری انقلاب را اجرا کنند دغدغه ایی باقی نمی ماند.

وی گفت: یکی از مهمترین مکانها برای فعالیت فرهنگی همین دانشگاهها هستند که دشمنان برنامه های مختلفی برای آن درنظر گرفته اند اما با هوشیاری ما این محیط ها می تواند به یک فرصت، برای نسل جوان تبدیل شود.

امام جمعه موقت پیشوا افزود: هرچه مخالفان ایران از لحاظ نظامی نتوانستند به ایران ضربه بزنند ولی تمام توانشان را این روزها در خصوص استحاله فرهنگی گذاشته اند که مانند گذشته به پشتوانه مردم هوشیار و مسئولان خدمتگذار در این زمینه هم شکست خواهند خورد.

وی گفت: خطر فرهنگی از جنگ سخت بیشتر است و کمتر متوجه آن می شویم و استکبار هم هزینه های زیادی دراین زمینه کرده است که یکی از راههای برخورد با این توطئه بالا بردن سطح آگاهی مردم و مجهز شدن به فناورای روز دنیا در خصوص جنگ نرم است و فرهنگ سازی طبق الگوهای ایرانی اسلامی در دانشگاهها از اهمیت بالایی برخوردار است.

الهایی سحر در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: ابتکار عمل ریاست و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی در برگزاری نمازجمعه در فضای دانشگاه قابل تقدیراست.

200

کد خبر: 806373

وب گردی

وب گردی