انصارالله یمن عملیات استشهادی مسجدالاقصی را تبریک گفت

سخنگوی جنبش انصارالله یمن عملیات قهرمانانه روز جمعه سه جوان فلسطینی در مقابله با جنایات سربازان صهیونیستی و شهرک‌نشینان و هتک حرمت مکرر مسجدالاقصی را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شبکه خبری المسیرة، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش مردمی انصارالله یمن در پستی که در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک منتشر کرد، ضمن تبریک این عملیات شهادت‌طلبانه و تقدیر از شجاعت این جوانان فلسطینی در مقابله با دشمن اسرائیلی نوشت، عملیات قهرمانانه مسجد الاقصی پاسخ طبیعی و انسانی به اقدامات وحشیانه اسرائیل بود و بیانگر موضعگیری فلسطینی‌ها در مخالفت با هر گونه طرح‌های توافقی به ضرر مساله فلسطین است.

عبدالسلام در ادامه اعلام تعطیلی مسجدالاقصی تا روز یکشنبه و منع ورود نمازگزاران به آن از سوی اسرائیل را محکوم کرده و آن را جنایتی دیگر در ادامه اقدامات این رژیم دانست که امنیت و ثبات منطقه و جهان را به خطر می‌اندازد.

سخنگوی جنبش انصارالله بار دیگر بر حمایت مردم یمن از مردم فلسطین تاکید کرده و از همه مردم کشورهای اسلامی خواست مسئولیت تاریخی خود در قبال مردم، سرزمین و مقدسات فلسطین را بپذیرند.

سه جوان فلسطینی از خانواده آل جبارین صبح روز جمعه در عملیاتی شهادت‌طلبانه در یکی از صحن‌های مسجد الاقصی با سربازان اسرائیلی درگیر شدند که در پی آن دو سرباز اسرائیلی از پای درآمده و سه تن دیگر از آنها به شدت زخمی شدند، همچنین در پایان با شلیک سربازان اسرائیلی هر سه جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.

سپس ارتش رژیم صهیونیستی تمامی ورودی‌های مسجد الاقصی را بست و برای اولین بار طی ۵۰ سال گذشته به نمازگزاران فلسطینی اجازه اقامه نماز جمعه را نداد.

نمایش مجدد وحدت و یکپارچگی ملت فلسطین

حمله روز گذشته سه جوان فلسطینی از اهالی ام الفحم در سرزمین های اشغالی 1948 به نام های محمد أحمد محمد جبارین (29 ساله)، محمد حامد عبد اللطیف جبارین (19 ساله ) ومحمد أحمد مفضل جبارین (19 ساله) چیزی جز دلیل روشنی بر ادامه مقاومت نبود که بار دیگر وحدت ملت فلسطین را به نمایش گذاشت.

عملیات شهادت طلبانه بیت المقدس زنگ هشدار عملیات خطرناک تر در روزها و ماههای آینده را به صدا در آورد و این پیام را در دل خود جا داده است که ملت فلسطین در برابر اشغالگران و حامیانش که سنگ دوستی با آن را به سینه می زنند، تسلیم نخواهد شد و اسرائیلی ها چاره ای جز به رسمیت شناختن حقوق آنان و تعهد به قطعنامه های بین المللی ندارند.

منبع: ایسنا

801

کد خبر: 806457

وب گردی

وب گردی