امکانات دانشگاه آزاد اسلامی قابل مقایسه با دانشگاه های غیرانتفاعی نیست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: وجود دفاتر نهاد رهبری موجب رشد و شکوفایی دانشگاهها شده است وبحمدالله ارتباط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشگاه آزاد اسلامی استان بسیار خوب است .

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عزیز جوان پور در دیدار با حجت الاسلام اسم حسینی با اشاره به اهمیت وجود دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: اهمیت و ضرورت حضور فعال دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها امری انکارناپذیر است زیرا فراگیری علوم همراه با معنویت و عرفان لازمه امروز مراکز علمی کشور است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه افزود: گروه معارف در واحد ارومیه از جمله گروه های فعال بوده و مشکل خاصی متوجه آن نیست.

این مقام دانشگاهی در خصوص حذف رشته های دانشگاه آزاد اسلامی توسط وزارت علوم خاطرنشان کرد: تعدادی از رشته هایی که از دانشگاه آزاد اسلامی حذف شده بود احیا شد.

وی با تاکید بر اینکه امکاناتی که در دانشگاه های آزاد اسلامی وجود دارد قابل مقایسه با دانشگاه های غیرانتفاعی نیست افزود: وزارت علوم برای نجات دانشگاه های غیرانتفاعی از سقوط، دانشگاه های آزاد را فدا می کند.

در ادامه این دیدار رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ضمن تجلیل ازدکتر جوان پور جهت فعالیت گسترده گروه معارف واحد ارومیه و مشارکت همه جانبه دکتر جوان پور با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، نقش دانشگاه آزاد اسلامی را در ترویج علم و دانش امری انکار ناپذیر دانست.

حجت الاسلام دکتر اسم حسینی تصریح کرد: سیاسی کردن دانشگاه ها معضل بسیار بزرگی است که متاسفانه در شرایط کنونی دامن گیر دانشگاه ها شده است.

وی در ادامه به تشکیل کمیته معارف در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: با حضور معاون آموزشی و پژوهشی نهاد استان، هر گونه فعالیتی که در استان برای جذب و تربیت اساتید باشد در این کمیته هاانجام می گیرد.

200

کد خبر: 806580

وب گردی

وب گردی