واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی لرستان نوسازی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: کلیه واحدهای کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان لرستان با پرداخت تسهیلات نوسازی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز بختیار رازانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از بازسازی و نوسازی کلیه واحدهای کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و اظهار داشت: واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی که نیاز به بازسازی و نوسازی خطوط تولید دارند، تسهیلات با نرخ سود عقود مشارکتی مصوبه شورای پول و اعتبار دریافت می‌کنند.

وی افزود: بر اساس سیاست‌های ابلاغی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و در راستای ارتقاء توان تولید ملی، پرداخت تسهیلات به واحدهای کوچک زیر 50 نفر شاغل تا سقف 100 میلیارد ریال، بنگاه‌های متوسط بین 50 تا 100 نفر شاغل تا سقف 600 میلیارد ریال و بنگاه‌های بزرگ بالای 100 نفر شاغل تا سقف 150 میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان مدت‌زمان با بیان اینکه بازپرداخت تسهیلات چهار سال شامل دوره تنفس و حداکثر یک سال برای دوره اجرا تعیین‌شده است اعلام و عنوان کرد: کلیه واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و صنوف تولیدی می‌توانند با مراجعه و ثبت‌نام در سایت بهین یاب درخواست خود را برای دریافت تسهیلات موردنیاز اقدام کنند.

وی هدف از ارائه تسهیلات را ارتقاء بهره‌وری انرژی و کاهش شدت مصرف دانست و تصریح کرد: افزایش رقابت‌پذیری، توسعه صادرات و انتقال تکنولوژی از دیگر اهداف پرداخت تسهیلات به متقاضیان است.

رازانی از برگزاری دوره آموزشی برای مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی شرکت‌کنندگان با اصول و فنون مذاکره برای ایجاد ارتباط مؤثرتر، توسعه و ارتقاء مهارت‌های مذاکره در شرکت‌کنندگان و دریافت نکات کلیدی و کاربردی برای انجام مذاکرات بهتر است.

تسنیم

کد خبر: 806636

وب گردی

وب گردی