تهران-ایسکانیوز؛ یک نماینده مجلس عقیده دارد تعهدات نسبت به عملکرد هر دوره از ریاست دانشگاه آزاد حقوقی است نه حقیقی و خوشبختانه مسوولان کنونی دانشگاه آزاد  با علم بر این موضوع پاسخگوی مشکلات و ابهامات هستند.

عطاالله سلطانی صبور می گوید:دانشگاه آزاد در دست یک نظام منسجم اداری دارد و باید مشکلاتی که در گذشته این دانشگاه بوده با همین نظام اداری مرتفع هر کسی در دوره ای بر سر کار می آید و خدماتی ارائه می دهد که اگر اشتباهاتی هم از رییس وقت سربزند کاملا طبیعی است بنابراین  تعهدات شخصی نیست بلکه حقوقی است و تمامی اشتباهات باید به شکل حقوقی مورد بررسی قرار بگیرد.

سلطانی صبور تحقیق و تفحص را به دور از سیاست می داند و دراین باره می گوید: سعی ما بر این است که ماجرای تحقیق و تفحص کاملا علمی و به دور از سیاست باشد، که خوشبختانه پیشنهاداتی در راستای اصلاح نقطه ضعف های این طرح عملیاتی است.

او افزود : کار تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون به اتمام رسیده و گزارش به هیئت رئیسه مجلس ارسال شده است.در صورت تشخیص هیئت رئیسه نتیجه و متن نهایی تحقیق و تفحص در صحن مجلس قرائت می‌شود پس از قرائت بسیاری از ابهامات بر طرف خواهد شد . .

 
کد خبر: 80665

وب گردی

وب گردی