عسگری و گنج‌زاده فینالیست شد / سمندر باز هم حذف شد

بهمن عسگری و سجاد گنج‌زاده با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند.

به گزارش ایسکانیوز ، در سومین روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که در آستانه قزاقستان در جریان است، بهمن عسگری و گنج‌زاده به دیدار نهایی صعود کردندو حسین سمندر با شکست از دور مسابقات حذف شد.

یهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم ابتدا در دور اول با نتیجه 8 بر صفر از سد غفران زوخیدوف از ازبکستان گذشت. وی در دور دوم با نتیجه یک بر صفر از سد وای لی از هنگ کنگ پیروز شد.

عسگری در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه سه بر سه از مقابل شارمندران راگونتان از مالزیی به تساوی دست یافت و با این نتیجه در سنشو(امتیاز اول) برنده شد و راهی دیدار فینال گردید.

چو سون از چین تایپه حریف بهمن عسگری در فینال خواهد بود.

در وزن 67- کیلوگرم حسین سمندر در دور اول مقابل فی چنگ با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و دور دوم یا نتیجه 5 بر 3 از سد شینتارو آراگا یاپنی گذشت. سمندر در دیدار سوم خود با نیسجه یک بر صفر مغلوب نجار بشار اردنی شد و از دور مسابقات حذف شد. در پرونده بشار مدال طلای بازیهای کشورهای اسلامی 2017 و نقره بازیهای آسیایی گوانگژو 2010 دیده می شود.

در وزن 84+ کیلوگرم سجاد گنج زاده در دور اول با نتیجه 5 بر صفر از سد لائو وای از هنگ کنگ گذشت. وی در دور دوم با نتیجه دو بر صفر مقابل نیکلا کابوش اردنی پیروز شد . گنج‌زاده در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه 3 بر صفر از سد کیت لو از ماکائو گذشت و فینالیست شد.

603

کد خبر: 806707

وب گردی

وب گردی