دعوت از تمام روسای هیئت‌های ورزش همگانی در استان فارس برای اجرای طرح‌های سند تحول

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از تمام روسای هیئت‌های ورزش همگانی در استان فارس برای اجرای طرح‌های سند تحول دعوت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سیروس پاک فطرت امروز شنبه 24 تیر ماه در حاشیه نخستین همایش فصلی روسای هیئت‌ ورزش‌های همگانی استان فارس و چهارمین همایش تجلیل از قهرمانان این هیئت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس رتبه بندی صورت گرفته توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی استان فارس به همراه خوزستان و تهران درجه ممتاز هیئت ورزش‌های همگانی کشور قرار گرفت.

وی با قدردانی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان فارس و همچنین شهرداری‌ شیراز در همکاری با هیئت ورزش‌های همگانی به تشریح عملکرد این هیئت پرداخت و بیان کرد: این هیئت در سال 92 که با هیئت رئیسه جدید فعالیت خود را آغاز کرد در رتبه شانزدهم کشور قرار داشت که در سال 95 به درجه ممتاز رسید.

مشاور عالی فدارسیون ورزش‌های همگانی محوری‌ترین فعالیت‌های این هیئت در سال گذشته را اجرای طرح‌های سند تحول تعالی و آیند‌ه‌نگری عنوان کرد و افزود: در سال جدید نیز این طرح‌ها در قالب کتاب دوم سند تحول تعالی و آینده‌نگری اجرا می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از تمام روسای هیئت‌های ورزش همگانی در استان فارس برای اجرای طرح‌های سند تحول دعوت کرد و افزود: مهم‌ترین شاخص در ارزیابی عملکرد هیئت‌های شهرستانی اجرای این سند و برگزاری پیاده‌روی بزرگ و پخش از شبکه سوم سیما در قالب برنامه صبح و نشاط است.

وی از اجرای طرح‌ ارزیابی فعالیت‌ هیئت‌های همگانی شهرستان‌های فارس و خبرداد و افزود: براین اساس و با توجه به شاخص‌هایی از جمله اجرای سند، تحول تعالی و آینده‌نگری و همچنین پیاده‌روی بزرگ خانوادگی و سایر برنامه‌های آموزشی و عمومی هیئت‌های ورزش همگانی شهرستان‌های شیراز، جهرم، فیروزآباد، لامرد و قیروکارزین رتبه‌های برتر را کسب کردند.

پاک‌فطرت گفت: شهرستان‌های برای برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی و پخش زنده از شبکه در منطقه خود آمادگی دارند باید تا 20 روز آینده از طریق فرمانداری شهرستان خود به هیئت ورزش‌های همگانی اعلام کنند. در سال جاری هر چهار ماه نشست روسای هیئت‌های ورزش همگانی استان فارس برگزار و در آن موضوعه ای مختلف و مرتبط با ورزش همگانی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس به مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران سال 95 هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس اشاره کرد و گفت: در سال گذشته این هیئت بزرگ بیش از 100 مدال‌آور کشوری، آسیایی و جهانی در رشته‌های مختلف داشته که از آنان تجلیل شد. در کنار تجلیل از قهرمانان ورزشی همچنین مسئولان کمیته‌های 30 گانه هیئت ورزش‌های همگانی فارس و مسئولان ورزشی شهرداری شیراز نیز تجلیل شدند.

مشاور عالی فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به روز و هفته فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای از ورزشکاران و مدیران کمیته‌های هیئت ورزشهای همگانی استان فارس درخواست کرد اخلاق‌مداری و جوانمردی را در اولویت ورزش و برنامه‌های ورزش همگانی قرار دهند و ادامه داد: هیئت ورزش‌های همگانی فارس در این راستا از روسای هیئت ورزش‌ پهلوانی و زوخانه‌ای استان فارس و شیراز تجلیل کرد.

وی همچنین به هفته عفاف و حجاب اشاره و از فعالیت‌های کمیته فرهنگی هیئت ورزشهای همگانی استان فارس در این زمینه قدردانی کرد و گفت: عفاف و حجاب موضوع مهم فرهنگی در جامعه به شمار می‌رود و باید این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. باید به سمتی حرکت کنیم که اخلاق‌مداری و توجه به عفاف و حجاب اولویت و سرفصل هر برنامه‌ای قرار گیرد.

هادی شه‌دوست رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان شیراز نیز با بیان اینکه نخستین همایش فصلی روسای هیئت ورزش‌های همگانی فارس به میزبانی هیئت همگانی شیراز برگزار شد، اظهار داشت: این هیئت در سال گذشته کارنامه موفقی را از خود پشت سر گذاشت و یکی از موفقیت‌های آن نیز اجرای 20 طرح از طرح‌های سند تحول تعالی آینده‌نگری ورزش‌های همگانی بود.

وی بیان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی شیراز موضوع توجه به ورزش همگانی در محلات را به عنوان یک اولویت دنبال کرده و در این زمینه نیز برنامه‌های مختلفی را برگزار کرده است. این هیئت همچنان برای اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی و مسابقات آمادگی میزبانی و برگزاری هرگونه دوره‌های آموزشی در سطوح مختلف را دارد.

در این نشست همچنین روح‌الله نجمی رئیس گروه ورزش‌های همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس به تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های این اداره کل در حوزه ورزش همگانی پرداخت.

901

کد خبر: 806712

وب گردی

وب گردی