بررسی وضعیت و تاثیرات ترافیکی بزرگراه طبقاتی صدر

استاد تمام دانشگاه شریف به بررسی وضعیت و تاثیرات ترافیکی بزرگراه طبقاتی صدر پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، حسن مقدم درباره پل صدر اظهار داشت: این پل یک وسیله آزمایش خوب است که نشان دهد ما دراین زمینه چقدر موفق هستیم.

وی ادامه داد: با استفاده از این پل می‌توان مشاهده کرد که ما با حذف عوامل منجر به گره، قیف و گلوگاه چقدر می‌توانیم نسبت به بهبود وضعیت ترافیک اقدام کنیم و از مرحله تئوری به مرحله عمل برسانیم.

مقدم بیان داشت: به راحتی می‌توان هر زمانی که مدیریت شهری بخواهد، آن نقاطی که گره ایجاد می‌کند را به وضعیت قبل برگرداند و خواهید دید زمان سفر و ترافیک و مصرف سوخت افزایش می‌یابد.

وی افزود: بزرگراه صدر را می‌توان به وضعیت سابق برگرداند و مدخل شریعتی را باز کرد و توصیه بنده این است که این اقدام صورت بگیرد و زمان سفر و مصرف سوخت را ارزیابی کنند و بیلان بدهند.

استاد تمام دانشگاه شریف گفت:‌ بنده به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران توصیه می‌کنم پروژه‌ای را در این خصوص تعریف کند تا مشخص شود در همین نقطه کوچک، یک حرکت درست مدیریتی چقدر می‌تواند کاهش مصرف سوخت و میزان سفر را داشته باشد.

وی گفت: پل صدر با شکل فعلی که دارد اداره می‌شود نشان می‌دهد که مدیریت درست است.

وی گفت: بنده در حال حاضر 20 تا 30 دقیقه در این مسیر رانندگی می‌کنم و با آرامش هستم، قبلاً به جای 25 دقیقه 50 دقیقه رانندگی می‌کردم.

مقدم اضافه کرد: فرمی که در حال حاضر مردم در اتوبان‌ها رانندگی می‌کنند بخشی از انرژی را از دست می‌دهد، چون راننده‌های ما رعایت نمی‌کنند و باید انرژی مضاعفی بگذارید تا از برخورد و تصادف پرهیز شود و این انرژی که مصرف می‌کنید وقتی به محل کار خود می‌رسید خود به خود با تراز پایین‌تری از آمادگی روانی و ذهنی مشغول به کار می‌شوید.

استاد تمام دانشگاه شریف بیان داشت: تمامی کسانی که از این پل استفاده می‌کنند، قطعاً در روند کارشان، وضعیت مناسب‌تری را دارند.

701

کد خبر: 806721

وب گردی

وب گردی