تقدیر داوطلبان از اطلاع رسانی های مناسب و مطلوب / انجام مشاوره و کاهش استرس داوطلبان قبل از مصاحبه

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با نهایت همکاری ، تکریم و برخورد شایسته با داوطلبان از روز جمعه 23 تیرماه آغاز و تا 26 تیرماه ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، مصاحبه دکتری استان خراسان رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و در دو دانشکده فنی مهندسی و مجتمع علوم انسانی واحد مشهد در حال برگزاری است.
این مصاحبه برای بیش از 9 هزار داوطلب پیش بینی شده است که کلیه رشته های علوم انسانی در مجتمع علوم انسانی و مابقی رشته ها در دانشکده فنی مهندسی طی 4 روز انجام خواهد شد.
در همین راستا دکتر جعفری رئیس مجتمع علوم انسانی واحد مشهد و رئیس این حوزه در رابطه با برگزاری مطلوب مصاحبه آزمون دکتری در این مجتمع گفت : امکان استقرار داوطلبین به تفکیک خواهر و برادر، نمازخانه، کافی نت، پذیرایی و اسکان موقت داوطلبان به نحو مطلوب انجام گرفته است تا داوطلبان در نهایت آرامش و بدون اتلاف وقت و معطلی مصاحبه خود را انجام دهند.
وی با بیان اینکه انجام مصاحبه برای 4 هزار و 800 نفر از داوطلبین دکتری در 32 رشته گرایش علوم انسانی در این مجتمع پیش بینی شده است، اظهار داشت: مصاحبه دکتری در واحد مشهد با نظارت کامل و دقیق و نهایت همکاری با داوطلبین در ساعت برگزاری مصاحبه انجام می شود.
دکتر خامچین رئیس دانشکده فنی مهندسی واحد مشهد و رئیس این حوزه نیز در این رابطه گفت: علاوه بر ایجادامکانات از قبیل وایفای رایگان، پذیرایی و ...کانال تلگرامی دراین دانشکده ایجاد شده تا اطلاعات کافی در دسترس داوطلبین مصاحبه شونده قرار گیرد.
وی با بیان اینکه دو نیرو متخصص بمنظور مشاوره و پاسخ دهی به سئوالات داوطلبان قبل از مصاحبه دراین دانشکده مستقر هستند، افزود: این امر در راستای تکریم و کاهش استرس داوطلبان در مصاحبه انجام شده است.
وی ادامه داد: 34 کارگروه (34 رشته گرایش) برای 3 هزار و 150 داوطلب مصاحبه دکتری خراسان رضوی دراین دانشکده شکل گرفته است که در برخی رشته ها بدلیل جمعیت بیشتر در بیش از یک کارگروه روند مصاحبه انجام می شود.
گفتنی است داوطلبین از روند برگزاری مصاحبه دکتری ، اطلاع رسانی دقیق و همچنین برخورد شایسته کارکنان و مسئولان این دانشگاه قدردانی و تشکر کردند.

203

کد خبر: 806771

وب گردی

وب گردی