جشن دانش آموختگی به معنای پایان یک مرحله از زندگی و آغاز مرحله جدیدی از قبول مسئولیت است

رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان این دانشگاه گفت: جشن دانش آموختگی به معنای پایان یک مرحله از زندگی و آغاز مرحله جدیدی از قبول مسئولیت و انجام خدمت در جامعه است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی فیروزنیا رئیس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک به دانش آموختگان و خانواده های آن ها گفت: هر چند بر طبق تعالیم دینی و آموزه های ادبی ما ،فراغت از تحصیل معنی ندارد و انسان همواره باید طالب علم و دانش باشد، لیکن جشن دانش آموختگی به معنای پایان یک مرحله از زندگی و آغاز مرحله جدیدی از قبول مسئولیت و انجام خدمت در جامعه است که باید گرامی داشته شود.

فیروزنیا خاطرنشان کرد: هر چند در شرایط فعلی اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی به عنوان یک دغدغه و نگرانی مطرح است ولی با توجه به پتانسیل های عظیم ومنابع خدادادی نفت، گاز، معادن، جاذبه های گردشگری بیشمار،تاریخ و تمدن کهن، فرهنگ غنی ایران اسلامی نیروی انسانی جوان و مشتاق کار و مردمی فداکار و همیشه در صحنه و امنیتی کم نظیر در منطقه پرآشوب، پتانسیل های بالقوه و بالفعل کشورمان که می توان با برنامه ریزی، خرد جمعی و همت و تلاش بر مشکلات داخلی و خارجی فایق آمد ، دانش آموختگان دانشگاهی باید امیدوارانه چشم به آینده بدوزند و بدانند که هیچ موفقیتی بدون تلاش و کوشش بدست نمی آید.

فیروزنیا دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب خواند و گفت: در صورت عدم حمایت امام راحل(ره) و تلاش های خستگی ناپذیر آیت الله هاشمی رفسنجانی این دانشگاه تا این حد توسعه و گسترش کمی و کیفی پیدا نمیکرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در پایان به اهمیت تاسیس و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخگویی به نیاز مشتاقان ادامه تحصیل در داخل کشور، عدم خروج ارز از کشور، عمران و آبادانی شهرها، ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه، افزایش رتبه ایران در تولید علم در سطح منطقه و جهان و اشتغال زایی مستقیم بیش از 120000 نفر در سطح کشور پرداخت.

به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد بجنورد این مراسم با برنامه های شاد و متنوع از جمله موسیقی تلفیقی، تردستی ادامه یافت و در پایان نیز ضمن قرائت سوگند نامه، با اهداء لوح سپاس از 160 دانش آموخته رشته های مختلف از جمله عمران، معماری، برق، روانشناسی، مدیریت، پرستاری،مامایی، تربیت بدنی، حسابداری و .... تقدیر به عمل آمد.

203

کد خبر: 806772

وب گردی

وب گردی