کاویانی و خدابخشی برنز گرفتند

کاراته کا وزن 68-کیلوگرم بانوان و 84-کیلوگرم مردان به مدال برنز رقابتهای قهرمانی آسیا دست یافتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در سومین روز از رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا که در آستانه قزاقستان برگزار شد، کاراته کاهای رده سنی بزرگسالان به روی تاتامی رفتند.
در وزن 84-کیلوگرم بزرگسالان مهدی خدابخشی ابتدا با نتیجه 2 بر یک از سد آرولوران سامانروی ازمالزی گذشت. سپس موفق شد سودر سروات ازهند را 4 بر صفر شکست دهد.در سومین مبارزه مقابل ماسایا اشیزورا از ژاپن با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و به جدول بازنده ها رفت.
وی در این گروه ترپات کانگ تونگ ازتایلند را 5 بر صفر برد و به مدال برنز این وزن رسید.
در وزن 68-کیلوگرم تیم ملی بانوان، مبینا کاویانی در اولین مبارزه مقابل کایو سومیا از ژاپن قرار گرفت وبا نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد. حریف ژاپنی مدال طلای مسابقات جهانی 2012 و مدال طلای رقابتهای آسیایی 2015در کارنامه اش داشت.
کاویانی در جدول بازنده ها موفق شد با نتیجه 5 بر صفر جو چائو ازچین تایپه دارنده عنوان سومی آسیا در سال 2013 را شکست دهد. او سپس 7 بر صفر فرنگیس بهروموزدا ازتاجیکستان را برد و به مدال برنز رسید.


در وزن 61-کیلوگرم رزیتا علیپور در اولین مبارزه مقابل آیامی موریگوچی ازژاپن یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد وبا شکست کاراته کا ژاپنی در دور بعد، علیپور هم از گردونه رقابتها کنار رفت.

در وزن 68+کیلوگرم، محدثه آقایی در اولین دیدار به مصاف آیومی یوکوزا از ژاپن دارنده عنوان قهرمانی جهان در سال 2016، 2 برنز جهان در سال های 2012 و 2014 و طلای آسیا در سال 2015 رفت و یک بر صفر شکست خورد. آقایی در دومین دیدار در جدول بازنده ها مقابل منگ منگ گو از چین یک بر صفر مغلوب و حذف شد.

603

کد خبر: 806788

وب گردی

وب گردی