اخذ گواهی تاییدیه نانو از معاونت علمی ریاست جمهوری توسط دانشگاه آزاداسلامی رودهن

شرکت رنگین نانو نهال مستقر در مرکز رشد واحد های فناور موفق با اخذ تاییدیه نانو مقیاس از معاونت علمی ریاست جمهوری شد.

به گزارش ایسکاینوز، دکتر میر هاشمی معاون پژوهش وفناوری واحد رودهن با اعلام این خبر گفت: شرکت رنگین نانو نهال مستقر در مرکز رشد واحد در راستای توسعه کسب وکار خود موفق شد تاییدیه نانو مقیاس را از معاونت علمی دریافت کند.

میرهاشمی افزود: شرکت رنگین نانو نهال یکی از شرکت های مرکز رشد واحد رودهن است که از آذر ماه 95 در واحدرودهن مستقر گردیده است و تا کنون موفق به ساخت وتایید هفت محصول در حوزه فناوری نانو رنگ شده است.

مهندس جلال حیدربیگی مدیر مرکز رشد واحد رودهن گفت : تاییدیه نانو مقیاس عالی ترین درجه علمی کشور در حوزه فناوری است که توسط کریدور خدمات فناوری تا بازار معاونت علمی پس از بررسی محصولات ، انجام آزمایشات وبازدید حضوری از خط تولید محصول توسط کارگزاران معاونت علمی به منحصولات شرکت ها اعطا می شود . حیدربیگی افزود : مطابق گواهینامه معاونت علمی شرکت نانو یی رنگین نانو نهال موفق به اخذ این تاییدیه جهت محصولات خود گردیده است . شرکت رنگین نانو نهال در حال ارزیابی دانش بنیان بوده و اکسترودر تولیدی این شرکت که در فروردین ماه توسط ریاست محترم واحد رونمایی شد نیز در حال طی مراحل اخذ گواهی نانو مقیاس است.

به گزارش ایسکانیوز، مرکز رشد واحد های فناور در راستای سیاست های حمایتی و مطابق آیین نامه های سازمان مرکزی دانشگاه واحد ها ی مستقر را به نمایشگاه های داخلی جهت عرضه محصولات اعزام می نماید ، شرکت رنگین نانو نهال با ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی ریاست جمهوری به نمایشگاه شانگهای که از 17 تا 25 خرداد ماه در شانگهای چین دایر بود اعزام شد، و در حال حاضر نیز در نمایشگاه نانو سئول حضور دارد.

200

کد خبر: 806881

وب گردی

وب گردی