نتایج قرعه کشی هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد

قرعه کشی هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان انجام شد، نتایج قرعه کشی در سامانه عتبات در اعلام شده است.

به گزارش ایسکانیوز، قرعه کشی متقاضیان هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام شده و نتایج آن در سامانه عتبات در سایتwww.labbayk.irاعلام شد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به لینک مشاهده نتایج قرعه کشی در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند.

کسانی که به عنوان زائر اصلی و یا ذخیره اعلام شده اند می بایست اقدام به نهایی کردن ثبت نام در سامانه عتبات کنند، بدیهی است نهایی نشدن ثبت نام تا تاریخ مذکور به معنای انصراف است و زائرین ذخیره جایگزین خواهند شد.

آن دسته از ثبت نام کنندگانی که نامشان به عنوان زائر اصلی یا ذخیره انتخاب نشده، با شرکت در برنامه ها و مسابقات مختلف ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به ویژه مسابقات کانال تلگرامی لبیک که در این ایام برگزار می شود، شرکت کنند.

کانال تلگرامی لبیک به آدرس (telegram.me/labbayk_ir)درگاهی جهت ارتباط دانشگاهیان علاقمند عمره و عتبات دانشگاهیان با ستاد بوده که مسابقات مختلفی با جوایز سهمیه عتبات و کمک هزینه سفرهای زیارتی در آن برگزار می شود. در این کانال آخرین اخبار و مطالب مرتبط با عمره و عتبات دانشگاهیان منتشر خواهد شد.

براساس این گزارش، ثبت نام از متقاضیان تشرف به عتبات دانشگاهیان از ۱۰تیرماه در سایت لبیک آغاز و تا ۲۴ تیر ماه ادامه داشت و در این مدت بیش از ۹۶ هزار نفر از دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات در سایت لبیک ثبت نام کردند .

در هفدهمین دوره از عتبات دانشگاهیان که از ۱۵ مرداد آغاز و تا آبان ماه انجام خواهد شد ۱۴ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات اعزام خواهند شد.

منبع: مهر

201

کد خبر: 806916

وب گردی

وب گردی