انقلاب چهارم صنعتی حرکتی موثر، ارزنده و سازنده در کشور است/ محدودیتی برای حمایت از نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی نداریم

رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به این موضوع که انقلاب چهارم صنعتی حرکتی موثر، ارزنده و سازنده در کشور است این اطمینان را به نخبگان داخلی و خارجی داد که باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد به صورت جانبه از آن ها حمایت می کند.

کریم زارع رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص اهمیت موضوع انقلاب چهارم صنعتی به ایسکانیوز گفت: برنامه 1404 اشاره به رشد و بالندگی کشور می کند. به همین منظور دانشگاه آزاد اسلامی، سایر دانشگاه ها، باشگاه پژوهشگران جوان تنها چتر حمایتی نخبگان است.

او تاکید کرد:به همین منظور تمامی مسئولان ذی ربط برای تحقق این صنعت تلاش می کنند زیرا این موضوع حرکتی ارزنده، سازنده و موثر است و باید بدانیم که در صورا ایستادن از روند انقلاب چهارم صنعتی در دنیا عقب می مانیم.

وی با بیان اینکه این کنفرانس همه ساله با حضور شخصیت های برجسته برگزار شده و می درخشد عنوان کرد: در این کنفرانس بیش از 300 نخبه و تعداد قابل توجهی از شخصیت های علمی شرکت کرده اند چرا که این امر به عنوان حرکتی سازنده و موثر می تواند نقش موثری در آینده کشور داشته باشد.

زارع تصریح کرد: امیدواریم در حوزه های صنعتی و خردورزی در آینده نقش چشم گیری را در سطح بین المللی داشته باشیم زیرا اصول نسل چهارم انقلاب صنعتی بر پایه خردورزی استوار شده است.

وی عنوان کرد: تکنولوژی فنتو بر اساس خردورزی و خردمندی است و در انقلاب صنعتی چهارم نقش ویژه ای دارد به همین منظور باید مسیرها را کوتاه کرده و راه های تولید و اشتغال ملی را گسترش دهیم.

رییس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ما می توانیم حرکت های جدیدی را در راستای انقلاب چهارم صنعتی برداریم و باشگاه پژوهشگران جوان با نقشی حمایتی می تواند کمک کننده این مسیر باشد.

او افزود: با توجه به اینکه دکتر ولایتی عنوان کردند هزار میلیارد تومان بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی است و همچنین دکتر نوریان نیز اعلام کردند که بسیج نخبگان جز برنامه اصلی ما است، به همین منظور محدودیتی برای باشگاه پژوهشگران جوان برای کمک به نخبگان و علاقه مندان وجود ندارد.

وی ادامه داد: 2.5 درصد بودجه باشگاه برای افراد خارج از عضویت باشگاه اعم از علاقه مندان خارجی است و ما حمایت همه جانبه خود را در این زمینه اعلام می کنیم.

زارع خاطرنشان کرد: علاوه بر باشگاه پژوهشگران جوان در این کنفرانس تعدادی از اعضای باشگاه، دانشگاههای علوم پزشکی و سایر موسسات نقش در برگزاری این کنفرانس نقش برجسته داشتند و دارند.

200/202

کد خبر: 806974

وب گردی

وب گردی