دمای هوای بوشهر به 50 درجه می رسد/شهروندان در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی روزهای آینده دمای هوای استان بوشهر به طور محسوس کاهش پیدا نمی کند و در روزهای دوشنبه و سه شنبه شاهد افزایش دما خواهیم بود و پس از آن دمای هوا به حالت عادی خود باز می گردد.

نادر شفیع خدایی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به افزایش دمای بوشهر و وضعیت جوی آن طی چند روز آینده گفت:به واسطه جریانات جنوبی دارای رطوبت، رطوبت هوا افزایش پیدا کرده بالا می رود همچنین به سبب نفوذ پر ارتفاع جوی حاره ای شاه افزایش رطوبت هوا به ویژه طی فردا و پس فردا خواهیم بود.

وی ادامه داد: در نقاطی از استان که تقریبا دور از ساحل هستند امکان دارد دمای هوا به 50 درجه و در برخی نقاط، به بیش از 50 درجه برسد به هر حال گرما در نوار ساحلی و غیر ساحلی استان محسوس تر است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: به دلیل افزایش دما در استان بوشهر،احتمال این که مصرف آب و برق بالا برود وجود دارد از این جهت لازم است که شهروندان در این زمینه صرفه جویی های لازم را انجام دهند .

وی در پایان گفت: طی روزهای آینده دما به طور محسوس کاهش پیدا نمی کندو در روزهای دوشنبه و سه شنبه شاهد افزایش دما در استان بوشهر خواهیم بود و پس از آن دمای هوا به حالت عادی خود باز می گردد.

701

کد خبر: 807005

وب گردی

وب گردی