اسماعیل آذر: مسابقه مشاعره با تغییرات جدید در راه است

مجری برنامه مشاعره از پخش دو برنامه مشاعره در موضوع سلامت و قرآن از شبکه هفت سیما خبر داد.

اسماعیل آذر در گفت و گو با ایسکانیوز درباره سری جدید مسابقه مشاعره، گفت: برنامه مشاعره سلامت در 30 قسمت چهل دقیقه‌ای به همت وزارت بهداشت و درمان پزشکی در جهت بالا بردن سطح نشاط و امید دانشجویان رشته‌های مختلف تهیه شده است.

نویسنده «خورشید خراسان» ادامه داد: مشاعره سلامت شیوه رقابتی دارد و دانشجویان در قالب شعرهای مختلف به ارائه اطلاعات ادبی خود می پردازند. البته دانشجویان در این دوره خیلی خوب درخشیده اند و برنامه پر محتوای است و مخاطبان از هر طیف را جذب خواهد کرد.

وی گفت: این برنامه به کارگردانی علیرضا فرهجود و تهیه کنندگی امیرحسین آذر در مرحله تدوین است و به زودی از شبکه هفت سیما پخش خواهد شد.

نویسنده «عبرتگاه تاریخ» با بیان اینکه برنامه مشاعره قرآنی نیز با پشتوانه محمدی فلاحتیان تولید شده است، اضافه کرد:. امور مربوط به تولید مشاعره قرآنی از دو سال قبل با همکاری حافظان قرآن و مشاعره کنندگان اشعاری از مفاهیم قرآنی، تدوین شده است.

وی افزود: مجموعه برنامه‌های قرآنی از مشکل‌ترین کارهایی بود که به یاری خداوند بزرگ تولید آن انجام شد و به دلیل توجه و حساسیت همه ما مسلمانان به قرآن مجید سعی دست اندرکاران برنامه بر این بوده که حرمت‌ قرآن حفظ شود.

آذر خاطرنشان کرد: در برنامه مشاعره‌های قرآن، هر گروه به طور مستقل به مشاعره با یکدیگر می پردازند و این برنامه نیز به کارگردانی علیرضا فرهجود و تهیه کنندگی امیر حسین آذر در مرحله تدوین است و به زودی از شبکه‌ هفت سیما پخش خواهد شد.

502

کد خبر: 807010

وب گردی

وب گردی