سرنوشت قاچاقیان مواد مخدر در پلدختر

فرماندار پلدخترگفت: بیش از ۷۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه سواری پژو پارس در پلدختر کشف شد که در این پی کشفیات قاچاقچیان خود را به دره پرتاب کردند.

به گزارش ایسکانیوز، نعمت اله دستیاری با اشاره به این که بیش از 75 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه سواری پژو پارس در این شهرستان کشف شد، گفت: خودرو با سه نفرسرنشین که قاچاق را از جنوب کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود در محور آزاد راه پل زال – خرم‌آباد تحت تعقیب مأموران انتظامی پلدختر قرار گرفت.

فرماندار پلدختر عنوان کرد: قاچاقچیان وقتی متوجه حضور پلیس شدند خودرو خود را با بار قاچاق در مدخل ورودی تونل گندمکار، در محور آزاد راه پل زال – خرم‌آباد رها و متواری شدند.

وی بیان کرد: قاچاقچیان متواری سرنشینان برای دور شدن از چشم پلیس خود را به ناچار به درون دره پرت کردند که کشته و یا زنده ماندن آنها مشخص نیست و به احتمال قوی به علت ارتفاع زیاد پرتگاه کشته شده باشند.

دستیاری در گفت و گو با تسنیم گفت: با توجه به احتمال کشته شدن قاچاقچیان از مرکز استان (خرم‌آباد) درخواست بالگرد امداد و نجات شده تا بتوان جنازه‌های احتمالی را جهت احراز هویت بالا کشید.

901

کد خبر: 807093

وب گردی

وب گردی