برگزاری آزمون‌های پایان پودمان های آموزشی دوره های علمی کاربردی به شیوه آموزش های خاص پایان یافت

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: آزمون‌های پایان پودمان های آموزشی دوره های علمی کاربردی به شیوه آموزش های خاص از 8 تیرماه 96 آغاز و تا 23 تیرماه ادامه داشت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر جواد حاتمی گفت: آزمون‌های پایان پودمان‌های آموزشی دوره های علمی کاربردی به شیوه آموزش های خاص در نیم‌سال دوم سال تحصیلی 96-95 در رشته‌های کاردانی فناوری ارتباطات و اطلاعات (ICT) روستایی، کاردانی امور دهیاری و شوراها، کاردانی مدیریت خانواده، کاردانی مدیریت کسب و کار، کاردانی مترجمی عمومی زبان انگلیسی و کارشناسی مدیریت خانواده از ساعت 9 مطابق برنامه زمانی اعلام شده و دستورالعمل آزمون در 31 استان کشور برگزار شد.

وی افزود: آزمون‌های پایانی 54 پودمان آموزشی با حضور 5 هزار و 333 دانشجو در 6 رشته تحصیلی برگزار شد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: در این دوره به منظور نظارت دقیق بر اجرای صحیح آزمون‌های مذکور، محل برگزاری آزمون‌ها به صورت متمرکز در یک حوزه امتحانی در تمامی استان‌ها تجمیع شد.

دکترحاتمی اظهار داشت: در این آزمون به منظور نظارت بر وضعیت برگزاری آزمون‌های فوق علاوه بر همکاران واحدهای استانی، تیمی متشکل از مدیرکل دفتر سنجش و آزمون به همراه کارشناسان نیز از حوزه‌های امتحانی در استان‌های خراسان رضوی، البرز و نیز استان تهران بازدید کردند که گزارش بازدیدها در قالب فرم سنجش و ارزشیابی از فرآیند برگزاری به این معاونت ارسال شد.

وی گفت: 20 هزار و 160 سئوال امتحانی مربوط به 54 پودمان آموزشی و 224 عنوان درسی مورد بازبینی قرار گرفتند.

203

کد خبر: 807108

وب گردی

وب گردی