پایان کار مصاحبه دکتری تخصصی واحد سمنان

پرونده مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در چهارمین روز برگزاری با حضور متاخرین بسته شد.

به گزارش ایسکانیوز، بهزاد چهکندی رئیس ستاد اجرایی فرآیند آزمون دکتری استان سمنان با اعلام این خبر گفت: در برگزاری نخستین دوره مصاحبه‌های نیمه‌متمرکز، تجربه مفیدی به‌دست‌آمده است که می‌تواند در برگزاری دوره‌های بعدی به کار بسته شود.

بهزاد چهکندی بابیان اینکه پذیرش و مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان طی 4 روز در بازه زمانی چهارشنبه 21 لغایت شنبه 24 تیرماه انجام گرفت تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و به‌منظور رفع دغدغه‌های آن دسته از عزیزانی که به دلیل تداخل در جلسات مصاحبه در سایر استان‌ها امکان حضور به‌موقع را نداشته‌اند، آخرین روز این بازه زمانی به متاخرین اختصاص داده شد.

وی برنامه‌ریزی صحیح، اطلاع‌رسانی به‌موقع و برخورد شایسته عوامل اجرایی و تیم‌های مصاحبه‌کننده را از ویژگی‌های بارز این دوره از مصاحبه‌ها برشمرد و افزود: بر اساس نظرسنجی‌های مستند انجام‌شده، رضایتمندی داوطلبان از سطح قابل قبولی برخوردار است که این نشان از توانایی واحدهای استانی در برگزاری برنامه‌های مهم دانشگاه دارد.

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته برای بازدید مسئولان عالی رتبه استان و شهرستان از فرآیند مصاحبه و رضایت ایشان به تشریح اقدامات انجام‌شده برای برگزاری این دوره از مصاحبه‌ها پرداخت و گفت: برگزاری جلسات سیاست گزاری و توجیهی با عوامل و مدیران اجرایی و همچنین مدیران تیم‌های مصاحبه‌کننده از مهم‌ترین اقداماتی بود که نتایج آن در جریان روزهای برگزاری مشهود بود.

چهکندی اطلاع‌رسانی همه‌جانبه و به هنگام اخبار، اطلاعات و راهنماهای موردنیاز داوطلبان را ازجمله اقداماتی دانست که از طریق طراحی پرتال، کانال اختصاصی تلگرامی، سامانه پیامک و بهره‌گیری از ابزارهای اطلاع‌رسانی محیطی صورت گرفت.

وی ایجاد مرکز پاسخگویی و مشاوره تلفنی و همچنین پاسخگویی 24 ساعته به سوالات تلگرامی را از دیگر اقدامات مفیدی دانست که در پیش‌بینی نیازها و ایجاد انسجام و هماهنگی در مجموعه ستادی و اجرایی نقش مؤثری را ایفا کرده است.

رئیس ستاد اجرایی فرآیند آزمون دکتری استان سمنان همکاری مطلوب و هماهنگ در امر پذیرش، اسکان، تغذیه، ایاب و ذهاب و بسیج امکانات دانشگاه در چارچوب نظمی منطقی در کنار برخوردهای مناسب و مشفقانه با داوطلبان را از دیگر ملاحظات اجرایی، رفتاری و فرهنگی دانست که از بدو ورود به شهرستان سمنان تا محل سردرب دانشگاه و در ادامه تا تمام بخش‌های فعال دانشگاه نظیر دانشکده‌های علوم انسانی و فنی و مهندسی، سلف‌سرویس، مهمانسرای فرهیختگان، مجموعه ورزشی آزادگان، مسجد فاطمه الزهرا(سلام‌الله علیها) و ... قابل‌لمس بود.

چهکندی به استقبال نسبتا مطلوب دعوت‌شدگان به مصاحبه اشاره و ابراز امیدواری کرد که درصد قابل‌توجهی از پذیرفته‌شدگان، واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.

چهکندی از احتمال اعلام زمان مجدد و محدود انجام مصاحبه، برای غایبین این دوره خبر داد و گفت: به‌منظور رعایت حال متقاضیانی که به هر دلیل نتوانسته‌اند در مصاحبه شرکت کنند، پیشنهادی مطرح است که در صورت فراهم بودن زمینه به داوطلبان غایب، این امکان داده شود تا در یک فرصت مجدد و محدود برای انجام مصاحبه اقدام کنند که در صورت تصویب، برنامه زمانی آن به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های عوامل ستادی و اجرایی در واحد سمنان و همچنین تشریک‌مساعی تمامی رؤسا و اعضای هیات علمی واحدهای استان، از انجمن دوستداران میراث فرهنگی و طبیعی سمنان که در اجرای هرچه بهتر این برنامه همراهی و مساعدت داشتند نیز تشکر کرده و این موفقیت را نتیجه اعتماد مدیران ارشد دانشگاه و پتانسیل بالای واحدهای استانی دانست.

203

کد خبر: 807157

وب گردی

وب گردی