دکتر کلانتری: تصمیم هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای انتخاب دکتر فرهاد رهبر کارشناسانه بود

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تصمیم هیات امنای دانشگاه یک تصمیم منطقی، کارشناسانه و مدبرانه بوده است که دانشگاه آزاد و آموزش عالی از آن بهره مند می شود.

دکتر ابراهیم کلانتری در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: دکتر رهبر یک مدیر ارزشی فداکار، کاردان و مدبر است که به دانشگاه، دانشجو، استاد و پیشرفت علمی کشور اعتقاد راسخ دارد. در سال هایی که من با دکتر رهبر افتخار همکاری داشتم، همواره در خدمت آموزش عالی کشور بوده و هست و هروقت مسوولیتی را پذیرفته با همت تمام و با همه وجود در خدمت آن مسئولیت بوده است.

وی افزود: این انتخاب یک انتخاب پر برکت برای دانشگاه آزاد اسلامی که از میوه های انقلاب اسلامی است، خواهد بود. مطمئن هستم که انتخاب دکتر رهبر منشأ برکات فراوانی برای دانشگاه خواهد بود.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: انشاالله کارهای انجام نشده و مسیرهای طی نشده ای که انتظار هست در آینده پیموده شود، با ریاست ایشان به درستی طی می شود و موجب سربلندی و افتخار دانشگاه می شود.

حجت الاسلام کلانتری گفت: انتخاب دکتر فرهاد رهبر را به همه استادان و دانشجویان و دست اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می گویم. قطعا تصمیم هیات امنای دانشگاه یک تصمیم منطقی، کارشناسانه و مدبرانه بوده است که دانشگاه آزاد و آموزش عالی از آن بهره مند می شود. دکتر رهبر همواره به دانشجویان، اساتید و دانشگاه علاقه مند بوده است.

201

کد خبر: 807178

وب گردی

وب گردی