کمک به پیشرفت علمی کشور با همدلی و همفکری خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر همدلی و تشریک مساعی با همه خانواده بزرگ این دانشگاه، گفت:: در دوره جدید جرات علمی را به توان علمی کشور و دانشگاه آزاد اضافه خواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر فرهاد رهبر پس از انتصاب به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تشکر از حسن اعتماد هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی در واگذاری این مسئولیت خطیر به وی ، افزود : بدون همدلی ، تشریک مساعی و هم فکری با اعضای هیات امنا و هیات علمی اعم از آن کسانیکه الآن مسئولیت دارند و یا هم اکنون مسئولیت ندارند نمی توان به اهداف دست یافت.

وی با استقبال از پیشنهادها و نظرهای همه کسانی که از این دانشگاه بهره مند شده اند گفت : دانشگاه آزاد اسلامی یک خانواده بزرگ است که تا کنون 6 میلون نفر از آن دانش آموخته اند و در حال حاضر هم یک و نیم میلیون شاغل به تحصیل دارد و باید از دیدگاه های این خانواده بزرگ اعم از کادر هیئت علمی ، کارکنان و دانشجویان استفاده شود.

آقای رهبر ادامه داد : دانشگاه آزاد اسلامی پس از گذشت بیش از 30 سال هم در کادرسازی برای اداره کشور موفق بوده است و هم اینکه امروز در درون دانشگاه کسانی هستند که می تواند برای اداره امور دانشگاه کمک کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد : وظیفه خطیر دانشگاه آزاد اسلامی همان است که رهبر معظم انقلاب فرمودند که کلید پیشرفت هر کشوری علم و فناوری است.

آقای رهبر با اشاره به اینکه حیات آینده کشور به پیشرفت علمی بستگی دارد و این به معنای تقلید نیست، افزود : تولید علم از گره هایی است که می تواند مشکلات معیشتی مردم را بازکند و باید از این ابزار استفاده کنیم تا علم به ثروت تبدیل شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نوآوری یا همان اجتهاد علمی را نیاز امروز دانشگاهی کشور بیان کرد و افزود : نوآوری و نواندیشی علمی که رهبر معظم انقلاب فرمودند یکی قدرت علمی است و دومی جرات علمی که باید به سمت آن حرکت کنیم .

آقای رهبر تصریح کرد : طی 4 دهه انقلاب توانستیم در تولید علم و قدرت علمی حرف اول را در منطقه بزنیم و رتبه های خوب در جهان کسب کنیم اما چیزی که امروز به آن نیاز داریم جرات علمی و تبدیل علم به ثروت است که از راهبردهای این دانشگاه خواهد بود .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

201

کد خبر: 807212

وب گردی

وب گردی