مهاجری:من قول قهرمانی نمی دهم/ اما پدیده شگفتی لیگ هفدهم است

رضا مهاجری سرمربی پدیده معتقد است این تیم در این فصل می تواند از شگفتی های لیگ باشد.

مهاجری در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: ما اردوی خوبی در ترکیه داشتیم و موفق شدیم تیم خوبی را برای مسابقات لیگ آماده کنیم.در ترکیه ما ابتدا تمرین بدنسازی انجام دادیم بعد از آن به کمپ بلو رفتیم و با تیم ادن اسپور بازی کردیم و پس از آن هم در استانبول با گسترش فولاد بازی کردیم.
او ادامه داد: در فصل نقل و انتقالات من به 80 درصد از خواسته هایم دست پیدا کردم و فکر می کنم که همچون سال گذشته تیم ما با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه به میدان می رود. همانطور که دیدید تیم ما در فصل گذشته بازیکنان خوبی مثل سعید جلالی، سینا زامهرن و حسین مهر آباد را به لیگ معرفی کرد که جزو پدیده های لیگ شانزدهم بودند.در این فصل هم من قصد دارم بازیکنان جوان دیگری را معرفی کنم.
سرمربی پدیده در مورد قرعه کشی لیگ گفت: دو فصل گذشته ما قرعه های سختی داشتیم . فصل گذشته ما 4 بازی پیاپی با استقلال، پرسپولیس ذوب و تراکتورسازی داشتیم که این مساله خیلی کار ما را سخت کرد و بازیکنان ما فرصت ریکاوری روانی نداشتند، ولی خدا را شکر در این فصل قرعه های بهتری داشتیم.
در مطبوعات عنوان شده بود که رضا مهاجری قول قهرمانی پدیده را در لیگ هفهم داده است، او در این مورد گفت: من هرگز قول قهرمانی ندادم، اما گفتم که پدیده می تواند از شگفتی های لیگ هفدهم باشد. تیم ما در فصلهای گذشته هم همیشه مقابل تیمهای بزرگ عملکرد خوبی داشته است. فقط ما باید همان تمرکزی را که جلوی تیمهای بزرگ داریم مقابل سایر تیمها هم حفظ کنیم. اگر نه چه فرقی بین سه امتیاز دیدرا استقلال یا سیاه جامگان است.
603

کد خبر: 807381

وب گردی

وب گردی