نیکبخت واحدی:طارمی ستاره نیست/ با قانونهای من در آوردی فوتبال من را نابود کردند

علیرضا نیکبخت واحدی پیشکسوت استقلال عنوان کرد با وجود اینکه خیلی دوست دارد مربیگری کند ولی عجله ای برای این کار ندارد.

نیکبخت واحدی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز،از خاطرات تلخ فوتبال و خداحافظی زود هنگامش می گوید. او که این روزها سخت درگیر مدرسه فوتبالش هست دوست دارد با برنامه وارد حرفه مربیگری شود.
*برنامه ای برای مربیگری ندارید؟
-صد در صد به مربیگری فکر می کنم. در حال حاضرمن کلاس مربیگری B را پشت سر گذاشته ام و منتظرهستم دوره مربیگری A شروع شود.تا الان هم از لیگ سه پیشنهاد برای مربیگری داشتم، ولی من هنوز 38 سال دارم و عجله ای برای شروع مربیگری ندارم.


*آقای واحدی به نظر می رسد که از فوتبال دوری می کنید؟
-باور می کنید زیاد فوتبال را دنبال نمی کنم. دیگر لیگ برایم جذابیت ندارد. بخاطر ناملایماتی که در حق من شد، دو سال هست که پایم را در فدراسیون هم نگذاشته ام. حالم از این فدراسیونی که غیر فوتبالی ها در آن هستند بهم می خورد.


*یعنی از استقلال هم خبر ندارید؟
-مگر می شود از استقلال بی خبر باشم! گاهی سر تمرین ها می روم. هفته بعد هم می خواهم با بچه های مدرسه فوتبالم در تمرینات استقلال حاضر شوم.


*استقلال فصل گذشته جوانگرایی کرد ولی در این فصل منصوریان تصمیم گرفته که از بازیکنان با تجربه استفاده کند، نظر شما در مورد بازگشت بازیکنانی مثل جباری و منتظری به استقلال چیست؟
-مجتبی و پژمان هر دو بازیکنان خوبی هستند، ولی امیدوارم که حضور آنها در تیم حاشیه درست نکند. باید بدانیم که چطور از این بازیکنان استفاده کنیم که مساله ساز نشود.


*فکر می کنید که در این فصل چه تیم هایی مدعی قهرمانی هستند؟
-به نظر من امسال لیگ سختی داریم و معلوم نمی کند که کدام تیمها مدعی هستند. اکثر تیمها بازیکنان خوبی گرفتند و اردوهای آماده سازی خوبی را هم پشت سر گذاشتند. مخصوصا تیمهای بزرگ پایتخت که تماشاچی هم زیاد دارند. امیدورام امسال شاهد ظهور ستاره های جدید در فوتبال باشیم. کسی که مردم را در هر بازی به ورزشگاه بکشاند.


*فکر می کنم طارمی بعد از دو فصل آقای گلی ستاره نیست؟
-به نظر من طارمی بازیکن خوبی است، ولی ستاره نیست! من با احترام به تمام بازیکنان لیگ می گویم که ما ستاره نداریم. مثلا علی کریمی و فرهاد مجیدی یا خود من کسانی بودیم که حتی در تمرینات هم هوادار بخاطر ما به ورزشگاه می آمد. ستاره کسی است که حتی خارج از فوتبال هم مردم را جذب می کند.


*فکر می کنی این ستاره بودن در مربیگری هم به علی کریمی کمک کند؟
-فعلا که نفت به مشکل مالی برخورده ولی امیدوارم که علی درکارش موفق باشد.در کل باید بگویم که فوتبال به هیچ کس وفا نکرده است.


*به نظر می رسد که دل پر دردی دارید؟
-من گله نمی کنم، ولی خیلی از اوقات به این فکرمی کنم که چرا باید بعضی ها که چیزی از فوتبال نمی فهمند در اوج فوتبالم، من را نابود کنند. یک عده بخاطر کارهای خلاف خودشان آمدند منشور اخلاقی درست کردند و ته این مساله این بود که من فوتبالم تمام شد. خدا را شکر من الان هم از زندگی ام راضی هستم، ولی هرگز کسانی را که با زندگی من بازی کردند را فراموش نمی کنم.
603

کد خبر: 807477

وب گردی

وب گردی