افزایش 100 درصدی فروش رنو در ایران

میزان فروش خودروهای رنو در بازار ایران که بعد از تحریم ها مجددا به روی این شرکت خودروسازی فرانسوی گشوده شده در ۶ ماهه نخست سال ۲۰۱۷ با بیش از ۱۰۰ درصد رشد به ۶۸ هزار و ۳۶۵ دستگاه رسید.

به گزارش ایسکانیوز، شرکت خودروسازی رنوی فرانسه اعلام کرد، به لطف عرضه یک مدل جدید شاسی بلند در بازار چین و افزایش فروش خودروهایش در بازار ایران، در شش ماهه نخست سال 2017 با رشد 10.4 درصدی میزان جهانی فروش مواجه شده است.

رنو اعلام کرد، میزان فروش خودروهایش در بازه زمانی ژانویه تا ژوئن امسال، به 1.88 میلیون دستگاه رسیده که رشدی 4 برابر نرخ جهانی 2.6 درصدی رشد بازار خودرو داشته است.

افزایش تقاضا در اروپا برای خودروهای برند داکیای این شرکت و موفقیت خودروی مینی شاسی بلند کاپتور رنو، از دلایل این افزایش فروش بوده است.

تیری کوزکاس، مدیر بخش فروش رنو گفت: «استراتژی ما مبنی بر تنوع بخشی به مدل ها و توسعه جهانی فعالیت های شرکت دارد نتیجه می دهد.»

در اروپا فرانسه همچنان بزرگترین بازار فروش محصولات رنو به شمار می رود، این شرکت با رشد 5.6 درصدی تعداد فروش مواجه بوده و به لطف افزایش 9.3 درصدی فروش خودروی داکیا از نرخ رشد کلی بازار خودرو سبقت گرفته است.

میزان فروش خودروهای رنو در بازار ایران که بعد از تحریم ها مجددا به روی این شرکت خودروسازی گشوده شده نیز با بیش از 100 درصد رشد به 68 هزار و 365 دستگاه رسیده است.

منبع: تسنیم

401

کد خبر: 807488

وب گردی

وب گردی