قاتل فراری بعد از ۱۲ سال گرفتار شد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: قاتل فراری در حوزه استحفاظی شهرستان کنگاور دستگیر شد و متهم در بازجویی های پلیس به قتل یکی از بستگان خود در ۱۲ سال قبل اعتراف کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: پلیس کنگاور با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شد مجرمی را شناسایی کند که 12 سال قبل یکی از بستگان خود را به قتل رسانده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور افزود: متهم 40 ساله که اهل شهرستان ورامین بوده است، پس از ارتکاب جرم در یکی از روستاهای توابع کنگاور ساکن شده و برای فرار از اجرای عدالت اقدام به ازدواج و تشکیل خانواده در این شهرستان کرده است.

براری عنوان کرد: در این راستا تیمهای ویژه پلیس این فرماندهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بلافاصله به منزل متهم اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: قاتل فراری پس از 12 سال در عملیات غافلگیرانه پلیس کنگاور دستگیر شد و در بازجوییهای علمی به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: قاتل انگیزه قتل را نزاع خانوادگی عنوان کرده است و با توجه به اینکه محل جرم و در شهرستان ورامین بوده به مأموران شهرستان مورد نظر تحویل داده شده است.

901

کد خبر: 807574

وب گردی

وب گردی