روحانی: بازیکنان ما هر آنچه در توان داشتند را به نمایش گذاشتند/ حاشیه سازان تحت هر شرایطی حاشیه درست می‌کنند

سرمربی تیم نوجوانان کاراته گفت: بازیکنان ما هر آنچه در توان داشتند را به نمایش گذاشتند که نتیجه آن نیز قهرمانی مقتدرانه در چهار رده سنی در آسیا بود.

حسن روحانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، در خصوص عملکرد تیم نوجوانان کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: بعد از المپیکی شدن کاراته شاهد حساسیت بیشتر کشورها در زمینه سرمایه‌گذاری بودیم و کاراته ایران نیز همیشه نشان داده است از لحاظ نفرات پتانسیل بالایی دارد. ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2 ماه اردو برگزار کردیم و سعی کردیم با توجه به زمان موجود بچه‌ها را در شرایط مسابقات آسیایی قرار بدهیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تلاش‌ها ما نتیجه داد و توانستیم در رده جوانان قهرمان آسیا شویم و در کنار آن بازیکنان تیم‌های امید و بزرگسالان نیز عالی کار کردند. بازیکنان ما هر آنچه در توان داشتند را به نمایش گذاشتند که نتیجه آن نیز قهرمانی مقتدرانه در چهار رده سنی در آسیا بود.

سرمربی تیم کاراته نوجوانان با تاکید بر رضایت از عملکرد بازیکنان این تیم عنوان کرد: ما به خواسته‌های خود رسیدیم و حتی در یک وزن دیگر نبز باید طلا می‌گرفتیم که در فاصله دو ثانیه به پایان مسابقه بازیکن ما مرتکب اشتباه شد و مدال طلا با مدال برنز عوض شد.

روحانی در خصوص اظهارات برخی کارشناسان مبنی بر عدم حضور تیم ژاپن با نفرات اصلی خود گفت: اینها فقط حرف است و برخی حاشیه‌سازان از داوری به نفع ما نیز صحبت کردند. کسانی که بخواهند حاشیه‌سازی کنند تحت هر شرایطی حاشیه درست می‌کنند و حتی در صورت موفقیت تیم نیز از سطح پایین مسابقات صحبت کردند. اگر خدایی نکرده نتیجه نیز حاصل نمی‌شد تیم ما را می‌کوبیدند . تیم ما قهرمان آسیا شده است و ما باید ببینیم دیگر غیر از این نتیجه چه چیزی می‌خواستیم. برخی‌ها عنوان کردند داوری ضعیف بوده است و برخی نیز از ضعف ژاپن صحبت کردند در حالی که این کشور با تیم قوی خود در مسابقات حاضر شده بود .

وی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است روند موفقیت این بچه‌ها در رده بزرگسالان نیز تداوم داشته باشد، عنوان کرد: اگر این سلسه مراتب ادامه داشته باشد و بچه‌ها نیز خود را در این شرایط نگه دارند و در کنار آن وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کاراته نیز ار آنها حمایت کنند قطعا این بچه‌ها رشد خواهند داشت. البته نباید فراموش کنیم خود این بازیکنان اصل کار هستند و باید فعل خواستن و انگیزه خود را حفظ کنند تا به اهداف بالاتر خود دست یابند.

سرمربی تیم کاراته نوجوانان با تاکید بر کار سخت کاراته ایران در مسابقات جهانی اظهار داشت: ما سه ماه و نیم دیگر مسابقات جهانی جوانان جهان را در تنه‌ریف اسپانیا در پیش داریم و کار خیلی سخت تری ازمسابقات آسیایی داریم. باید تدارکات ما نسبت به مسابقات آسیایی بهتر باشد و حتما در مسابقات تدارکاتی شرکت کنیم تا آنجا نیز نماینده شایسته‌ای برای کاراته ایران باشیم.

روحانی در خصوص روند انتخاب بازیکن برای مسابقات قهرمانی جهان خاطر نشان کرد: در این خصوص در آینده شرایط را اعلام می‌کنم اما فرآیند انتخابی تغییر خواهد کرد و مانند دوره گذشته نخواهد بود. دست کادرفنی نیز در این زمینه باز است و ملاک فقط مسابقات انتخابی نخواهد بود.

603

کد خبر: 807649

وب گردی

وب گردی