حل چالش های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکترولایتی و دکتر فرهاد رهبرممکن خواهد شد /بنگاه هاى زودبازده؛ موثر در توسعه اقتصاد مناطق مختلف کشور

عضو هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با تدابیر و رویکرد مثبت دکتر ولایتى و حضور دکتر فرهاد رهبر، چالش هایى که در دانشگاه آزاد  اسلامی با آن روبرو هستیم برطرف خواهد شد.

دکتر صالح اسکندرى بعد از ظهر امروز در جلسه شوراى دانشگاه آزاد اسلامى استان تهران که در واحد ورامین-پیشوا برگزار شد، با اشاره به توجه ویژه امام راحل و مقام معظم رهبری به شهرستان ورامین، گفت : برگزاری اولین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران را مبارک می دانم.

وی در ادامه افزود: انتخاب دکتر رهبر با اکثریت آرا در بیستمین جلسه هیات امناى دانشگاه آزاد اسلامى به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و رییس پیشنهادی دانشگاه آزاد اسلامی به شورای عالی انقلاب فرهنگی را نیز به فال نیک میگیریم، دکتر فرهاد رهبر در سوابق درخشان فعالیت خود ریاست بزرگترین دانشگاه کشور، دانشگاه تهران را دارند و یکى از دانشمندان اقتصادى کشور محسوب مى شود، حضور ایسان در این برهه که وضعیت دانشگاه آزاد از لحاظ اقتصادى در شرایطی سخت قرار گرفته است؛ مانند یک نسخه شفا بخش باشد.

عضو هیات رییسه دانشگاه آزاد، یادآورشد: پس ازانتصاب دکتر ولایتی به عنوان رییس هیات امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی توسط مقام معظم رهبرى پس از فوت مرحوم آیت الله هاشمى که به گردن این دانشگاه حق داشتند؛ سعى بر آن شد تا تحولات مثبتى را در دانشگاه آزاد اسلامی رقم بزنیم.

او با بیان اینکه دوره هاى مختلف مدیریتى در دانشگاه آزاد اسلامی به مثابه دو امدادی است، خاطر نشان کرد: مدیریت در دانشگاه آزاد به این معنا است که تا امروز تمام همه مدیران زحماتى را کشیده اند و ازامروز نیز این حرکت ادامه خواهد داشت.

مسئول امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی به بازید از مزارع تحقیقاتى واحد ورامین اشاره کرد و گفت: وجود اینگونه فضاهاى آموزشى و تحقیقاتى در دانشگاه آزاد نمونه عینى اقتصاد مقاومتى است و لازم است این فعالیت ها در رسانه ها بازتاب گسترده ای داده شود.

دکتراسکندری اضافه کرد:امروز زمان بندی ها، سیاستگذاری ها و ریل گذاری ها بر اساس دو نکته مهم و اثر گذار خلاقیت و آینده نگری تبیین می شوند. بنظر بنده با تدابیر و رویکردهای مدیریتی مثبت و راهبردی دکتر ولایتی با حضور دکتر رهبر چالش هایی که دانشگاه آزاد با آن رو به رو است برطرف خواهد شد.

رییس امور سازمان چاپ و مسئول امور رسانه هاى دانشگاه آزاد به موضوع رشته محل هاى دانشگاه آزاد اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم این موضوع که باعث دغدغه خاطر دانشجویان و خانواده های آنان شده با همکارى معاونان وزارت علوم برطرف شود.
عضو هیات رییسه دانشگاه آزاد به تاثیر بنگاه هاى زودبازده براى رفع برخى چالش هاى اقتصادى اشاره کرد و گفت: بنگاه های زودبازده ای که امروز از آن ها بازدید شد، هریک میتواند برای توسعه اقتصادی مناطق مختلف کشور سودمند و الگو باشد.
اسکندرى اضافه کرد: دغدغه ما در امور رسانه های دانشگاه آزاد با جود تغییرات و تحولات دانشگاه آزاد اسلامی این است، رسانه هاى دانشگاه آزاد اسلامی هر یک به عنوان یک همراه پا به پای دانشگاه حرکت کرده و در این راستا در خدمت واحد ها و سیاست هاى دانشگاه باشند و فعالیت هاى واحدها دانشگاه آزاد را به خوبی منعکس کنند.

دکتراسکندرى با اشاره به فضای مجازی، تاکید کرد: فضای مجازی به عنوان یک فرصت برای تولید اخبار محسوب می شود، امروزه هر فرد می تواند با یک گوشی تلفن همراه یک کانال هاى تلگرامى ایجاد کند و به تولید خبر بپردازد لذا باید تولید محتوا در یک فضاى تعاملى در خدمت پیشبرد اهداف دانشگاه باشد

کد خبر: 807651

وب گردی

وب گردی