حال مدارس مسکن مهر تهران خوب نیست/ به داد  فضای آموزشی  مناطق ۲۱، ۲۲، پرند و پردیس برسید

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: مشکلات فضاهای آموزشی سایت‌های مسکن مهر هم‌چنان وجود دارد و در مناطق ۲۱، ۲۲، پرند و پردیس مشکل داریم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس داریوش ورناصری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در پاسخ به این پرسش که «وضعیت فضاهای آموزشی در سایت‌های مسکن مهر چگونه است؟»، اظهار داشت: فضاهای آموزشی در مسکن مهر حال و روز خوشی ندارد.

وی افزود: اعتبارات مربوط به ساخت فضاهای آموزشی در سایت‌های مسکن مهر پاسخگو نیست و مدارس شرایط خوبی ندارند.

ورناصری با اشاره به اینکه راه و شهرسازی مطابق قانون متولی ساخت فضاهای آموزشی در سایت‌های مسکن مهر است، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه هیأت دولت ادارات راه و شهرسازی مکلف به ساخت رو بناها از جمله فضاهای آموزشی در مسکن مهر زیر نظر نوسازی مدارس هر استان هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران افزود: منطقه 22 تهران انبوه سازی وجود دارد و مانند سایت‌های مسکن مهر مشکلاتی وجود دارد، البته در منطقه 21 هم چنین مشکلاتی داریم.

ورناصری با بیان اینکه البته تعدادی فضای آموزشی در دست احداث هم داریم، گفت: در مناطق 21 و 22 تهران تعدادی فضای آموزشی در حال ساخت داریم اما به تنهایی پاسخگوی نیازها نیست و انشاءالله دولت در این خصوص تصمیم گیری کند.

وی با اشاره به اینکه البته امسال برای موضوع فضاهای آموزشی با مشکل مواجه نخواهیم شد، تصریح کرد: «پردیس» و «پرند» هم از جمله سایت‌هایی هستند که مشکلات فضاهای آموزشی در آنجا وجود دارد اما مطمئنا به تنهایی پاسخگوی نیاز دانش‌آموزانی که رو به افزایش هستند، نخواهد بود و اعتبارات بیشتری نیاز است.

700

کد خبر: 807674

وب گردی

وب گردی