دانشگاهیان برای پیشرفت دانشگاه و دوری از حاشیه‌ها با دکتر رهبر همراه شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر فرهاد رهبر به عنوان سرپرست دانشگاه، تسریع می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عزیز جوان پور انتخاب دکتر فرهاد رهبر به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه را نوید بخش دانست و گفت: دکتر رهبر با اتکا به سوابق درخشان خود، نقش مهمی در تسریع پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی ایفا می کند.

وی ادامه داد: حضور دکتر فرهاد رهبر با توجه به سابقه او در سازمان برنامه ریزی کشور، رئیس سابق دانشگاه تهران و سوابق اقتصادی او این نوید را می‌دهد که سیاست‌های دانشگاه بر اساس واقعیت‌های امروز و برای تحقق اهداف دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

رئیس واحد ارومیه، دانشگاه آزاد اسلامی را از نهاد های انقلابی موثر در پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: مجموعه دانشگاهیان باید با همراهی و حمایت از دکتر رهبر، از حاشیه ها فاصله گرفته و تمام توان خود در راستای پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی را به کار گیرند.

دکتر جوان پور همچنین انتخاب دکتر فرهاد رهبر به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی را فرصت مناسبی برای افزایش تعامل بین دولت، مجلس و دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: با توجه به توان مدیریتی بالای دکتر رهبر امیدواریم حاشیه های اخیر به وجود آمده پیرامون دانشگاه آزاد اسلامی برطرف شود.

این مقام دانشگاهی خاطرنشان کرد: پیگیری مسائل فرهنگی یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری و دکتر ولایتی است که با حضور مدیریت نوین دانشگاه، دغدغه‎های علمی، پژوهشی و فرهنگی را در اندیشه‌ای عملیاتی آزموده و موجب اعتلای توان فرهنگی و علمی این دانشگاه می شود.

وی بالابردن شاخص های علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای رقابت با سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را در شرایط کنونی، امری ضروری دانست و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان است و بار زیادی از آموزش عالی کشور را از دوش وزارت علوم برداشته و با حضور اندیشه متعالی و مدیر با تجربه ای همچون دکتر رهبر بیش از پیش در این مسیر گام برمی دارد.

200

کد خبر: 807885

وب گردی

وب گردی