چرا  استانداری ها در شهرهای خودشان گرمخانه  درست  نمی کنند؟/کارتن خوابی تبدیل به سبک زندگی شده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه باید بگوییم کارتن خوابی تبدیل به سبک زندگی شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، فاطمه دانشور در نشست رسانه ای نمایش «یک دقیقه و ۱۳ ثانیه» با اشاره به موضوع کارتن خوابی گفت: متاسفانه باید بگویم در شهرستان ها وضعیت به مراتب بدتر از تهران است.

وی افزود: وقتی اعلام می کنیم در اطراف حرم مطهر امام (ره) تعداد زیادی کارتن خواب داریم، این نشان دهنده حجم مهاجرت کنندگان از شهرهای دیگر به حاشیه تهران است.

این عضو شورای شهر تهران افزود: ما هنوز نتوانستیم جا بیندازیم که استانداری ها در شهرهای خودشان گرمخانه ایجاد کنند تا مهاجرت به تهران اتفاق نیفتد.

وی تاکید کرد: غفلت از این موضوع باعث شده است که پدیده کارتن خوابی رشد چشمگیری داشته باشد و متاسفانه تبدیل به سبک زندگی شود. اکنون تغییر در این سبک بسیار دشوار است.

دانشور تصریح کرد: ما بر اساس آماری که گرفتیم باید بگوییم که متاسفانه تنها ۵ درصد معتادان به اختیار موسسات خیریه و مراکز ترک اعتیاد را انتخاب می کنند و ۹۵ درصد آنها سبک زندگی خودشان را دوست دارند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: برای آنهایی که به این شیوه عادت کرده اند و سبک زندگی‌شان شده است، باید خدمات کاهش آسیب ارائه داد، اما متاسفانه در این حوزه هم با ضعف های متعدد روبرو هستیم.

وی یکی دیگر از ضعف ها را استفاده از افراد غیرمتخصص عنوان کرد و گفت: تعویض دائم مدیران و استفاده از افراد غیرمتخصص باعث شده است کارها روی زمین بماند. الان هرکسی بر اساس تصور خودش کار می کند و صرفا هزینه ایجاد می کند.

700

کد خبر: 807971

وب گردی

وب گردی