اعلام ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی لندن/اردوی حدادی در بلاروس و سایر ورزشکاران در ایران

تیمور غیاثی از اعزام 4 ملی پوش به رقابت‌های جهانی لندن خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم ملی دو و میدانی ایران پس از کسب 4 مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب 4 سهمیه جهانی، با هدف حضور در رقابت‌های جهانی دو و میدانی به لندن خواهد رفت.
تیمور غیاثی، سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی در خصوص ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت های جهانی لندن در گفت و گو با روابط عمومی اظهار داشت: پس از کسب 4 مدال طلا از رقابت های قهرمانی آسیا در هند و همچنین کسب سهمیه حمید زور آوند ورزشکار ماده پیاده روی در سال گذشته، سازمان تیم های ملی جهت تصمیم گیری برای اعزام تیم به مسابقات لندن تشکیل جلسه داد. در این نشست با توجه به عدم صدور به موقع روادید زورآوند جهت پیگری امورات خروج از کشور و همچنین بررسی رکوردهای این ورزشکار پس از کسب سهمیه به این نتیجه رسیدیم که وی در تهران باقی بماند. احسان حدادی، علی ثمری، حسین کیهانی و حسن تفتیان نیز که در هند سهمیه گرفته بودند و نتایج آنها نیز مورد قبول ما بود، در ترکیب قرار گرفتند و روز دوشنبه 9 مرداد راهی لندن می شوند.
وی در خصوص وضعیت برنامه ریزی اردوهای تمرینی ملی پوشان تا پیش از اعزام به لندن گفت: احسان حدادی پس از پایان قراردادش با دیمیتری بولدوف( مربی بدنساز و ماساژور روسی)، با حسین توکلی (مربی بدنساز) بامداد فردا تهران را به مقصد بلاروس ترک می کند. حدادی قرار است تا پیش از آغاز رقابت های جهانی در بلاروس تمریناتش را ادامه دهد و در یک تورنمنت نیز جهت ارزیابی آمادگی اش در همان جا شرکت کرده و مستقیم از بلاروس به لندن برود.

غیاثی در ادامه گفت: حسن تفتیان برای ادامه برنامه های تمرینی خود تا 2 روز مانده به اعزام راهی مشهد مقدس می شود و از امکانات آنجا برای اجرای برنامه هایش استفاده کند. علی ثمری به همراه امیر الوند اردوی خود را از اواخر هفته جاری در شیراز آغاز خواهد کرد و حسین کیهانی هم به همراه سجاد مرادی برای تمرین در ارتفاعات به شهرکرد خواهد رفت. ناگفته نماند این برنانه های اردویی متصل به اعزام خواهد بود و در این فاصله زمانی مانده با رقابت های جهانی پیگیری خواهد شد.
سخنگوی سازمان تیم های ملی در خصوص حضور رییس فدراسیون دو و میدانی در کنگره جهانی لندن گفت: آقای کیهانی از سوی سباستین کو برای حضور در کنگره جهانی دو و میدانی به لندن دعوت شده اند و در خصوص ارائه برنامه ها و بررسی مسایل روز دو و میدانی جهان در این نشست با روسای دیگر فدراسیون های دنیا به تبادل نظر خواهد پرداخت که این امر موضوع مهم و قابل توجهی برای وضعیت کنونی دو و میدانی ایران خواهد بود. وی پس از خاتمه جلسه به تیم ملی ملحق شده و در کنار کادر فنی حضور خواهد داشت.
وی در پایان با اشاره به آمادگی فعلی تیم ملی جهت اعزام به رقابت های جهانی گفت: شکر خدا که احسان حدادی به روزهای آرمانی خود برگشت و به نگرانی های ما در خانواده دو و میدانی پایان داد. حدادی با رکورد خوبی که در هند ثبت کرد، کادر فنی را برای موفقیت در رقابت های جهانی امیدوار کرد. با انجام اردوی های قبل از آغاز مسابقات لندن و آمادگی این 4 ملی پوش، امیدواریم به رکوردها ونتایج خوبی در آنجا دست یابیم.

602

کد خبر: 808010

وب گردی

وب گردی