نیمار پیشنهاد پاری سن ژرمن را پذیرفته است

نیمار بر اساس ادعای یک رسانه برزیلی پیشنهاد باشگاه پاری سن ژرمن را قبول کرده است و بارسلونا را در هفته های آینده ترک خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از آس، پس از منتشر شدن خبر اعلام آمادگی باشگاه پاری سن ژرمن برای پرداخت بند آزاد سازی ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار یک رسانه برزیلی درباره قبول پیشنهاد پاری سن ژرمن توسط مهاجم بارسلونا نوشت. مارسلو بچلر در روزنامه اسپورته اینتراتیوو نوشت: مهاجم آبی اناری ها در تا چند هفته دیگر اسپانیا را ترک خواهد کرد و به PSG خواهد پیوست.

در برزیل مدعی شدند که تنها راه این انتقال پرداخت مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو است. این روزنامه نوشت یکی از دلایل نیمار برای پذیرفتن این پیشنهاد این است که این بازیکن در بارسلونا پس از لیونل مسی همیشه به عنوان ستاره دوم تیمش شناخته می شود. اگر او به پاری سن ژرمن برود شرایط کاملا فرق می کند و او می تواند به یکی از ستاره های جهان تبدیل شود. همچنین می تواند توپ طلا را به دست آورد. یکی از دیگر از دلایل پاسخ مثبت مهاجم برزیلی به تیم پاریسی حضور هموطنانش در این تیم است. دنی آلوس، هم تیمی اش در بارسلونا تابستان امسال به PSG پیوست.

حضور نیمار در فرانسه پس از Champions Cup خواهد بود. نیمار قصد دارد تابستان به پاریس برود تا بتواند پیش از شروع فصل به این شهر عادت کند. باشگاه فرانسوی به نیمار اطمینان داده است نفر اول تیم خواهد بود و در کنار بازیکنان برزیلی همچون آلوس، لوکاس مورا، تیاگو سیلوا و مارکینیوس بازی خواهد کرد. همچنین وراتی در این تیم خواهد ماند.
مهاجم برزیلی در سال ۲۰۱۳ سانتوس را ترک و با بارسلونا قرارداد امضا کرد. او ۱۸۶ بار برای آبی اناری ها به میدان رفت و توانست ۱۰۵ گل به ثمر برساند. نیمار در این مدت ۸۰ پاس گل نیز داد.

602

کد خبر: 808031

وب گردی

وب گردی