تهران-ایسکانیوز: هفتم تیرماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 161 ابوذر به مأموران اعلام کرد که پسرش مورد زورگیری قرار گرفته و به شدت از ناحیه دست مورد ضربات چاقو قرار گرفته است.


با تشکیل پرونده زورگیری و دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت ادامه رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.


شاکی پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: « هفتم تیرماه امسال ساعت 17:00 پسرم در مغازه خود بود که جوانی وارد مغازه شد و به قصد زورگیری، چند ضربه با شمشیر به دست پسرم وارد کرد و پس از سرقت مبلغ 300 وجه نقد، از محل متواری شد.»


بنا بر نظریه پزشکی قانونی مشخص شد که شدت ضربات وارده به پسر شاکی به اندازه ای شدید بوده که باعث جراحت‌های بسیار شدید و عمیق در دست او شده است. بنا بر نظر پزشکی قانونی و در اثر اصابت جسم برنده، دست چپ مالباخته دچار جراحت عمیق در ناحیه مچ و کف دست شده و علاوه بر آسیب دو عصب اصلی دست، رباط انگشتان دوم، سوم، چهارم و پنجم نیز دچار پارگی و آسیب شدید شده است.


29 امرداد، پسر شاکی پس از انجام دو عمل جراحی بر روی دست چپ خود و در حالیکه به تازگی از بیمارستان مرخص شده بود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت سارق را به صورت کاملا اتفاقی و سوار بر یک دستگاه خودرو 405 به شماره انتظامی ... مشاهده کرده است.


با شناسایی هویت آخرین مالک خودرو 405 ، کارآگاهان موفق به شناسایی متهم به نام محسن . ر20 ساله شدند.
با شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه پاسگاه نعمت آباد، متهم در مورخه بیستم شهریورماه دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. بررسی هویت متهم نشان داد که او از افاغنه مقیم تهران است که بنا بر اعترافات بعدی، وجوه نقد بدست آمده از سرقت را صرف خرید لباس و کتانی ورزشی کرده است.
با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی، متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


کد خبر: 81152

وب گردی

وب گردی