تهران- ایسکانیوز: دکتر علوی فاضل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از 25000 هزار دكتری و بورسيه ظرفيت پذيرش و تشكيل كلاس در رشته محل های جديد را داراست و درست براساس همين ظرفيت است كه مجوز رشته/محل های جديد به اين دانشگاه داده شده است.


وی در ادامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با تربيت كادر متخصص و زبده توانسته به يكی از قطب های ارائه دهنده تحصيلات تكميلی در خاورميانه مبدل شود.


علوی فاضل تأكيد كرد: كادر علمي دانشگاه آزاد اسلامی از كليۀ كشورهای اطراف قوی تر و سطح علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به مراتب از ظرفيت علمی موجود در اين كشورها بالاتر است.


معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد با بيش از 12000 استاديار و بالاتر از آن و 7000 نفر دانشجوی دوره دکتری (مربيان هيأت علمي اين دانشگاه) توان برگزاری كلاس در مقاطع مختلف به ويژه تحصيلات تكميلی و ارائه تزها و پايان نامه های پژوهشی مناسبی در سطح كشور را داراست.


دکنر علوی فاضل گفت: ما از طریق فراخوان درحال جذب بالغ بر 6000 نفر به عنوان هیأت علمی دكتری هستیم که همه این ها بیانگر آنست که زمینه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی برای رشد و ارتقاء دوره های کارشناسی ارشد و دکتری فراهم شده است.

کد خبر: 81272

وب گردی

وب گردی