تهران - ایسکانیوز: علی دایی بار دیگر به مسئله اخراجش از تیم ملی اشاره کرد.

سرمربی سابق تیم پرسپولیس درباره روی کار امدنش در تیم ملی گفت:« تصمیم مربیگری من در تیم ملی را علی آبادی و علی کفاشیان با یکدیگر گرفتند ولی اخراج من از تیم ملی با دستور مستقیم احمدی نژاد صورت گرفت».

دایی که روی خط برنامه 90 آمده بود در ادامه به دلیل برکناری اش از تیم ملی هم اشاره کرد:« اگر می خواهید دقیقا بدانید چرا احمدی نژاد نخواست من در تیم ملی باشم و دستور اخراجم را صادر کرد باید به همان سال ها اشاره کنم. آنها از من خواسته بودند در ستاد انتخاباتی احمدی نژاد شرکت کنم و من قبول نکردم. به همین خاطر دستور اخراج من از تیم ملی را بعد از بازی با عربستان صادر کردند».

علی دایی در ادامه نسبت به اخراجش از پرسپولیس هم واکنش نشان داد و باز این مورد را به وزیر ورزش وقت نسبت داد:« شخص وزیر ورزش نمی خواست که من در تیم پرسپولیس باشم». او مشکلاتش با وزارت را به سال گذشته مربوط دانست و گفت:« از اسفند سال پیش که پرونده مالی پرسپولیس و ماجرای دو میلیاردی که قرار بود به این باشگاه تزریق شود و نشد، مطرح شد با من مشکل پیدا کردند و نمی خواستند که من به کارم ادامه بدهم».

البته پیش از صحبت های دایی، علیرضا رحیمی، مدیر عامل پیشین باشگاه پرسپولیس هم اخراج دایی را دستور مستقیم وزیر ورزش دانست وگفت:« از دو هفته بعد از ابلاغ حکم مدیرعاملی من، مخالفت‌ها شروع شد که دایی باید برود. این در حالی بود که هنوز فصل شروع نشده بود. خیلی از بازیکنان بخاطر دایی در پرسپولیس ماندند. ما در درجه اول تیم را بستیم و بعد رفتیم سر دعوایی که شروع شده بود.

گودرزی (وزیر ورزش و جوانان) اگر می‌خواست ما فراتر از وظایفمان حرکت کنیم، باید از اول می‌گفت. قبل از ابلاغ حکم. حرف اول و آخر گودرزی این بود که دایی باید برود. من تعجب کردم خادم دیروز این حرف‌ها را تکذیب کرد. این اتفاق درست 10 روز بعد از ابلاغم رخ داد. در اولین ملاقات من با وزیر گفته شد که دایی باید برود.

با روشی که آقایان دنبال کردند تا علی دایی برداشته شود، موافق نبودم. عزل دایی، بوی انتقام می‌داد. من بارها با خود دایی صحبت کردم که او گفت، اگر مرا نمی‌خواهید من از پرسپولیس می‌روم. دایی حتی این را در هیات مدیره که یکبار در جلسه آن شرکت کرده بود، گفت. اینها چه برخوردهایی است که با ما می‌کنید؟»

 
کد خبر: 81354

وب گردی

وب گردی