تهران-ایسکانیوز،پلاس+/ یک نماینده مجلس عقیده دارد خروجی های تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی باید بر وفق اهداف قانونی باشد و نباید ماجراهای سیاسی را در این موضوع دخالت داد .

عبدالوحید فیاضی نماینده مجلس در مورد تحقیق و تفحص از دانشگاه ها و حواشی مربوط به آن  به ایسکانیوز می گوید: به هر حال طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی یک امر قانونی در مجلس است. همچنین نظارت حق نمایندگان است و ابزار گوناگونی دارد که یکی از آنها تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی است اما در باره این مرکز علمی کشور گزارش باید از جامعیت برخوردار باشد زیرا هر جمله و عبارت آن دارای بار معنایی ویژه‌ای اس

او ادامه داد: ما باید منتظر نتیجه باشیم، درغیر این صورت ارزیابی و قضاوت نادرست است، باید دید خروجی ها بر وفق اهداف قانونی راهی مجلس می شود یا خیر.  همچنین باید از سیاسی کاری دوری کرد  دانشگاهآزاد بزرگترین دانشگاه حضوری است و نباید آن را با مسایل سیاسی پیوند زد .

فیاضی افزود :این پرونده عمدتا در مورد ریاست آقای جاسبی و دوره ریاست ایشان است و بخشی هم به دوره آقای دانشجو مربوط است در یکسال  گذشته موردی در دانشگاه نبوده که  دوره میرزاده هم در محورهای تحقیق و تفحص قرار گیرد . از سوی دیگر ر یک سال گذشته رابطه مجلس با دانشگاه رابطه ای تعاملی و مثبت بوده است .
کد خبر: 81406

وب گردی

وب گردی