تهران- ایسکانیوز: برناردو رزنده؛ سرمربی پرافتخار تیم ملی برزیل از نحوه برگزاری بازی های در مرحله سوم رقابت های جهانی لهستان اعتراض کرده و آن را ناعادلانه خوانده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، برناردینیو؛ که با تصاحب مدال های طلای المپیک و جهان اکنون به عنوان پرافتخارترین مربی والیبال دنیا شناخته می شود، پیش از آغاز بازی های مرحله سوم مسابقات جهانی با اعتراض به برنامه ریزی صورت گرفته برای بازی های تیمش در این مرحله گفت: برزیل به عنوان سرگروه به مرحله سوم آمده و طبق مقررات باید روزهای سه شنبه و پنجشنبه بازی داشته باشد. ولی چون با لهستان؛ میزبان رقابت ها همگروه شده، سرگروهی را از برزیل گرفته اند و به میزبان داده اند! حالا برزیل مثل تیم دوم گروه دیگر، باید سه شنبه و چهارشنبه بازی کند و لهستان که تیم دوم گروهش بوده، مثل یک سرگروه؛ سه شنبه و پنجشنبه مسابقه بدهد.

رزنده برنامه ریزی انجام شده را حاصل غیر عادلانه بودن شرایط به نفع میزبان دانسته است: برنامه مسابقات را با امتیاز میزبانی به ما دیکته کردند اما من این نحوه برنامه ریزی را ناعادلانه می دانم. می پذیرم که میزبان هم حق و حقوقی دارد و بازی ها را ادامه می دهم ولی می گویم که این عادلانه نیست.
کد خبر: 81461

وب گردی

وب گردی