تهران - ایسکانیوز: زین الدین زیدان مربی تیم ذخیره های رئال مادرید می گوید نزدیک بود به تیم بوردو بپیوندد.

در تابستان صحبت های زیادی مبنی بر برگشتن زین الدین زیدان به فرانسه البته به عنوان مربی مطرح شد؛ حتی روزنامه های این کشور خبر از پیشنهاد قطعی چند باشگاه فرانسوی به او دادند اما در این بین فقط رییس باشگاه بوردو فرانسه بود که در گفت و گو با روزنامه «اکیپ» خبر مذاکره قطعی با زین الدین زیدان را تایید کرد. در سوی مقابل زیدان هرگز اظهار نظری نکرد تا همه چیز در حد گمانه زنی باقی بماند و اسطوره سابق تیم ملی فرانسه در نهایت هدایت تیم دوم رئال مادرید را به عهده بگیرد.

حالا و پس از گذر نزدیک به یک ماه از آن اتفاقات زیدان در گفت و گو با «اکیپ» فاش کرده که نزدیک به تیم بوردو برود و مربی این تیم شود:« دوست داشتم به بوردو بروم. من با تریو، رییس باشگاه که به مادرید سفر کرده بود دیدار کردم. با هم صحبت کردیم و خیلی رو راست با من حرف زد. رییس بوردو به من گفت برای فصل جدید بازیکنان زیادی نمی توانند بخرند و بعد هم پیشنهاد مربیگری به من داد. به هر حال من تصمیم را گرفتم و از این تصمیم هم پشیمان نیستم».

زیدان در ادامه اشاره ای هم به تصمیم فرانک ریبری مبنی بر خداحافظی اش از تیم ملی کرد و گفت:« به شخصه معتقدم که او می تواند هنوز کارهای مهمی برای تیم ملی انجام دهد ولی معتقدم بازیکنی که تصمیم می گیرد دیگر برای تیم ملی فرانسه بازی نکند باید به او احترام گذاشت؛ یعنی نباید برای او محرومیتی در نظر گرفت و یا حتی مجبور به بازگشتش کرد».
کد خبر: 81467

وب گردی

وب گردی