تهران- ایسکانیوز: همزمان با آغاز مرحله سوم مسابقات جهانی لهستان،آمار بلیت فروشی بازی های دو مرحله پیشین این پیکارها از سوی میزبان بازی ها اعلام شد که نام ایران در میان شش تیم پرهوادار این رقابت ها به چشم می خورد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام یانوش اوزنانیسکی؛ سخنگوی کمیته برگزاری مسابقات جهانی لهستان تا پایان مرحله دوم این رقابت ها 508 هزار و 12 نفر بازی های این دو مرحله را از نزدیک به تماشا نشسته اند که این تعداد تماشاچی در نوع خود یک رکورد  جالب محسوب می شود که این تعداد اختلاف زیادی با تعداد تماشاچیان دوره های گذشته دارد. طبق آمارهای به دست آمده از تعداد تماشاچیان سال های گذشته، مسابقات سال 2010 در کشور ایتالیا 339 هزار 324 نفر تماشاچی داشته است.

اوزنانیسکی همچنین تیم های پرطرفدار این دوره از رقابت ها را بر اساس تعداد بلیت هایی که برای تماشای بازی هایشان خریداری شده است، اعلام کرد که نام ایران در رده ششم جدول پرطرفدارترین تیم های مسابقات به چشم می خورد.

بر اساس آمار اعلام شده لهستان با تعداد  134 هزار و 34 نفر بیشترین آمار تماشاچی را دارد و صربستان با98 هزار و 542 نفر در رده دوم و فرانسه با 73 هزار نفر در رده سوم تعداد تماشاچیان قرار دارند.

گفتنی است تیم کشورمان با 59/4 هزار نفر در بین 6 تیم پرطرفدار این دوره از مسابقات قرار گرفته است.  بر همین اساس تیم تونس با 11 هزار و 390 تماشاچی در رده آخر تعداد تماشاچی قرار دارد.

 
کد خبر: 81516

وب گردی

وب گردی