اعتراف ونگر به اشتباه در مورد آینده اش

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال اعتراف کرد که نباید زیاد از حد به شایعات جدایی خود پاسخ می داده است.

به گزارش ایسکانیوز، در تمام طول فصل قبل و با توجه به نتایج نه چندان خوب آرسنال، اخباری در مورد جدایی ونگر منتشر شد اما این سرمربی فرانسوی در نهایت ماندگار شد.

اتفاقات فصل قبل: "فصل جاری برای من متفاوت خواهد بود زیرا در فصل قبل بارها در مورد آینده من سوال می شد و این موضوع کنفرانس های مطبوعاتی من را تحت تاثیر قرار داده بود و من فکر می کنم این موضوع اشتباه خودم بود زیرا در بعضی موارد من فکر نمی کردم که این موضوع مشکلی برای من ایجاد کند اما اینگونه نبود و این عدم شفافیت در مورد آینده به شرایط ما کمک نمی کرد و باعث ایجاد فضایی ناامن شده بود."

خرید بازیکنان جدید: "برای تقویت یک تیم 2 راه وجود دارد. یکی اینکه با بررسی نقاط ضعف و مسائلی که به درستی در تیم رخ نداده سعی بر بهبود آن داشته باشیم و راه دیگر خرید بازیکنان جدید است.

هنوز هم ممکن است ما در بازار تابستانی فعالیت کنیم و تا به حال نیز فعالیت خوبی داشته ایم. نکته مهم حفظ تعادل تیم است زیرا شما نباید با اضافه کردن بیش از حد بازیکنان جدید ثبات تیمی را از بین ببرید اما ما هنوز هم در بازار حضور داریم و باید ببینیم چه موقعیت هایی برای بهبود تیم خواهیم یافت."

606

کد خبر: 818088

وب گردی

وب گردی