نمایشگاه بین المللی الکامپ؛ 30 تیر تا 2 مرداد ماه سال جاری

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از 30تیر تا 2مرداد ماه سال جاری در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران حضور به هم می رساند.

به گزارش ایسکانیوز، آرش بهرامی، مدیر کل توسعه فناوری های نوین آموزشی این سازمان در این خصوص اظهار کرد: برگزاری کارگاه هایی آموزشی با موضوعات روز در حوزه IT، برگزاری کارگاه های آموزشی با استفاده از فیلم های 360 درجه، صدور گواهی حضور در کارگاه، رونمایی از 24 مسابقه آنلاین مهارتی و ارائه سامانه های آنلاین و اپلیکیشن های موبایل آموزش های مهارتی از جمله فعالیت هایی است که این سازمان در نمایشگاه مذکور ارائه می دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری کارگاه های آموزشی مورد نظر، معرفی چند مبحث جذاب و نوین در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات به علاقمندان حوزه ICT است.

مدیر کل توسعه فناوری های نوین آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیان داشت: به طور همزمان کلیه فرآیند برگزاری این کارگاه ها به طور 360 درجه تصویربرداری و محتوای آموزشی آن به صورت آنلاین و رایگان در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

بنا بر این گزارش، بازدید از غرفه سازمان و شرکت در کارگاه های آموزشی در سالن 38Bبرای عموم آزاد است.

همچنین علاقمندانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، می توانند به طور کامل و به صورت زنده از طریق نشانی : portaltvto.com، کارگاه های آموزشی را مشاهده کنند.

200/202

کد خبر: 818116

وب گردی

وب گردی