تمدید دو نمایش در تئاتر شهر

اجرای نمایش‌های «اخککندو» به کارگردانی هادی عامل و «صبحانه در غروب» به کارگردانی گلچهر دامغانی در تالار قشقایی تمدید شد. 

به گزارش ایسکانیوز از مجموعه تئاتر شهر، اجرای نمایش‌های «اخککندو» به کارگردانی هادی عامل و «صبحانه در غروب» به کارگردانی گلچهر دامغانی در تالارقشقایی تا روز جمعه ششم مرداد ماه تمدید شد.

براساس این گزارش نمایش «اخککندو» ضمن تمدید اجراهای خود، روز جمعه 30 تیر ماه نیز در دو نوبت ساعت‌های 18 و 19:30 به صحنه خواهد رفت.

نمایش «اخککندو» به کارگردانی سیدهادی عامل است که لبخند بدیعی، حمید رحیمی، شهرام مسعودی، محمدرضا ایمانیان، مریم سالمی، فاطمه عباسی، مرضیه موسوی، امیر اورعی و میثم یوسفی به عنوان بازیگران آن حضور دارند.

این نمایش یک کمدی موزیکال است که د خلاصه داستان آن آمده است: یک جن وارد خانه می شود و با جابه جا کردن وسایل باعث دردسر اهالی خانه شده است. اهالی منزل با کمک نوکر خانه غمزه سعی می کنند تا جن را فراری دهند.

«صبحانه در غروب» هم به کارگردانی گلچهر دامغانی است و در تئاترشهر - سالن قشقایی روی پرده است.

مجتبی پیرزاده، علی‌رضا ثانی فر، شمسی‌صادقی، حسین‌فرضی‌زاد، سلما کریم عمری، بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه داستان «صبحانه در غروب» آمده است: دو سرباز و یک افسر، روزی از روزهای سال ۷۵، منزل مادر... اتفاقی که هر سه مرد را به هم پیوند داده و باید گفته شود... و عشقی دور که ندا می دهد.

501

کد خبر: 818175

وب گردی

وب گردی