فرماندار یزد:  ایمنی جاده‌های برون شهری یزد افزایش یابد

فرماندار یزد با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی در حوزه راه و حمل و نقل در استان یزد انجام شد، گفت: ایمنی جاده‌های برون شهری یزد افزایش یابد.

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی سالاری در دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، بر تعامل، همکاری و هماهنگی فرمانداری با سایر دستگاه‌های اجرایی استان تأکید و اظهار داشت: اعتقاد داریم مرتفع شدن مشکلات در شهر و همچنین خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم در سایه همفکری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر است.

فرماندار یزد با تقدیر و تشکر از تلاش‌های مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و به تبع آن شهرستان یزد در سال گذشته گفت: در دولت علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی و کاهش درآمدهای دولت طرح‌های بسیاری مهمی در حوزه راه انجام شد که توانست بخشی از مشکلات مردم شهرستان به ویژه مردم در روستاها را مرتفع کند.

وی با اشاره طرح‌های نیمه تمام راه‌سازی در حوزه شهرستان افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبارات امسال شهرستان یزد مظلوب پیش‌بینی می‌شود که امیدواریم با بهبود شرایط در‌آمدی کشور میزان تخصیص نیز مناسب و به موقع باشد.

فرماندار یزد ادامه داد: ساماندهی ورودی روستای فهرج و تکمیل پروژه زیر گذر آن، ارتقای مباحث ایمنی جاده‌های حوزه استحفاظی شهرستان، رفع مشکلات حمل و نقل و پایانه یزد از مهمترین مباحثی که انتظار داریم در اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گیرد تا نسبت به رفع مسائل و مشکلات آن اقدام شود.

در ادامه این دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز با اشاره به اینکه روزانه آمار ورودی و خروجی پایانه بار شهر یزد حدود 800 راننده و خودرو است افزود: در یکسال گذشته موضوع تقویت انتظامات و راه‌اندازی سامانه الکترونیکی به منظور رضایت‌مندی مردم طراحی و اجرا شده است.

محسن صادقیان همچنین با بیان اینکه سرعت غیر مجاز و خواب آلودگی دو عامل مهم تصادفات جاده‌ای در استان است، تصریح کرد: نصب و راه‌اندازی دوربین‌های ثبت تخلفات و همچنین اصلاح جاده‌های مواصلاتی در سال گذشته توانسته بخش قابل توجهی از تصادفات را کاهش دهد.

901

کد خبر: 818183

وب گردی

وب گردی