کارگاه های رایگان مهارت های زندگی/خانواده های پایدار به اردوهای شادزیستن می روند

فرهنگسرای خاتم در بسته برنامه های متنوع جشنواره تابستانی تهران 96 و با  شعار زندگی آموختنی است ویژه برنامه خانواده پایدار را در قالب نشست های مهارت های زندگی برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز این برنامه به منظور تقویت نهاد خانواده و احترام و تکریم زن در تقویت و تحکیم بنیان خانواده ، گسترش فرهنگ حلم، صبر،آرامش و مهربانی در خانواده برای تربیت نسل سالم، ایمن‌سازی‌ خانواده از آسیب‌ها و بحران‌های اجتماعی، به‌صورت رایگان برگزار می‌شود.

این گزارش می افزاید: برنامه خانواده پایدار با موضوع شناخت طرفین ، شاد زیستن، کنترل خشم، ارامش در خانواده ، گذشت و صبر ، افزایش شناخت در خانواده ، تحقق الگوی رحمت ، مودت و تسکین ، مهربانی در خانواده ، ویژه زوج های جوانی است که کمتر از 5 سال زندگی مشترکشان گذشته است.

بر اساس این گزارش هم چنین کارگاه راهکارهای کلیدی برای مقابله با پرخاشگری و ناسازگاری در کودکان از سلسله نشست های برنامه" خانواده پایدار" است که با رویکرد چشم انداز خانواده اسلامی و مقاوم سازی خانواده پایدار با حضور مریم قنبری کارشناس ارشد روانشناسی برگزار می شود و تعاریف پرخاشگری،تغییرات رشدی، ثبات پرخاشگری، الگوی خانواده و پرخاشگری و... در این نشست ها مورد بررسی قرار می گیرد.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می توانند جهت ثبت نام به نشانی یافت آباد، شهرک ولیعصر،خ حیدری جنوبی،خ پژاند ،بوستان لواسانی فرهنگسرای خاتم(ص)،واحد آموزش مراجعه کنند و برای کسب اطلاعت بیشتر با شماره 66207068 تماس بگیرند.

700

کد خبر: 818227

وب گردی

وب گردی