دانشگاه آزاد اسلامی پیشرو ارائه تسهیلات به بسیجیان می باشد

دکتر سید جواد انگجی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در جمع اعضای کمیته برگزاری شهدای دانشجو گفت:  دانشگاه آزاد اسلامی در ارائه تسهیلات و سهمیه برای بسیجیان پیشرو بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر انگجی که در جمع رؤسای دانشگاه ها و دانشجویان بسیجی در بیت امام جمعه تبریز و در حضور وی سخن می گفت با اشاره به لزوم خدمت به بسیجیان و دانشجویان بسیجی افزود: بسیجیان میراث داران شهدا هستند و امروز همه ما به برکت انفاس قدسیه امام (ره) و شهدا کار، فعالیت و خدمت می کنیم.
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به وجود 35 واحد و مرکز دانشگاهی در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و بیان داشت: به لحاظ وجود 72000 دانشجو در واحد ها و مراکز این دانشگاه، 36 % کل دانشجویان استان متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است.
وی افزود: اعضای هیأت علمی شاغل در واحدهای دانشگاهی استان بالغ بر 5000 نفر می باشند که بیش از 1000 نفر از آنها بصورت تمام وقت و مدعو با دانشگاه آزاد اسلامی تبریز همکاری می کنند و طبق این آمار 42 % کل اعضای هیأت علمی استان مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به وجود اعضای هیأت علمی، امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی و فضاهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اشاره کرد و گفت: این پتانسیل عظیم همه در خدمت اجرای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در رابطه با تأکید ایشان بر حفظ شتاب علمی کشور و تقویت آن می باشد.
دکتر انگجی افزود توفیقات مختلف کشور از جمله در صنایع نظامی و مواردی چون خودکفایی گندم که معنی ساده آن تهیه نان خود توسط خود است همه نشأت گرفته از دانشگاه است.
وی در خاتمه به وجود ستاد شاهد و ایثارگر در سیستم دانشگاه و برگزاری اردوهای راهیان نور و جهادی اشاره نمود و فعالیت های آنها را در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت دانست
جلسه هماهنگی ستاد برگزاری کنگره شهدای دانشجو به همت دانشگاه تبریز عصر روز سه شنبه 28 تیرماه در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد.

200

کد خبر: 818265

وب گردی

وب گردی