حضور پرافتخارترین تیم ایران در مسابقات جهانی ربوکاپ

تیم رباتیک MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان قدرتمندترین و پرافتخارترین تیم رباتیک ایران و غرب آسیا، در مسابقات جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن حاضر خواهد شد.

به گزازش ایسکانیوز، این مسابقات از 5 تا 8 مرداد ماه سال جاری با حضور برترین تیم های جهان از جمله آلمان، آمریکا، ژاپن، پرتغال، هلند، مکزیک، چین، کره جنوبی، انگلیس، برزیل، ترکیه و ایران به میزبانی شهر ناگویای ژاپن برگزار خواهد شد.

در این مسابقات که در 5 لیگ اصلی برگزار خواهد شد، 6 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین حضور خواهند داشت.

تیم ربات امدادگر واقعی، تیم ربات فوتبالیست سایز کوچک، تیم ربات شبیه ساز، تیم ربات مجازی، تیم ربات نائو و تیم ربات انسان نما، نمایندگان MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این مسابقات خواهند بود.

گفتنی است تیم ربات فوتبالیست سایز کوچک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان قهرمان دوره ی گذشته ی مسابقات جهانی آلمان، یکی از تیم های قدرتمند و مدعی این دوره از مسابقات به حساب می آید که مورد توجه سایر تیم های شرکت کننده و کارشناسان حوزه ی رباتیک خواهد بود. این در حالی است که تیم ربات امدادگر واقعی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز به عنوان یکی از قدیمی ترین و برترین تیم های مسابقات جهانی ربوکاپ، همواره از شانس بالایی برخوردار و مورد توجه پژوهشگران و محققان علم رباتیک بوده است.

شایان ذکر است؛ سمپوزیوم مسابقات جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن نیز، 9 مرداد ماه در شهر ناگویا برگزار خواهد شد.

203

کد خبر: 818270

وب گردی

وب گردی