افتتاح طرح‌های بهزیستی و تامین اجتماعی یزد با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

طرح‌های ادارات کل بهزیستی و تامین اجتماعی استان یزد در سفر دو روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای این نهادها، به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایسکانیوز، علی ربیعی عصر امروز با هدف افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف سازمان‌های تامین اجتماعی و بهزیستی یزد، به این استان سفر می‌کند.

در روز نخست این سفر که تا فردا عصر ادامه پیدا می‌کند، ساختمان اورژانس اجتماعی تفت، مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) زارچ و خانه کودکان و نوجوانان سرای مهر اشکذر به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح خانه امن و مرکز کودکان خیابانی یزد، افتتاح سالن چند منظوره ورزشی و رونمایی از طرح نسخه الکترونیک تامین اجتماعی یزد از دیگر برنامه‌های افتتاحی سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز نخست این سفر است.

ربیعی در روز دوم این سفر به شهرستان اردکان سفر کرده و مرکز تحقیقات سالمندی حمیدیا را افتتاح و طرح توسعه این مرکز را کلنگ‌زنی می‌کند، همچنین کلنگ‌زنی طرح توسعه پلی کلینیک تخصصی اردکان و کلنگ‌زنی طرح احداث نیروگاه خورشیدی فئوولتانیک از دیگر برنامه‌های سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان اردکان است.

در این دور روز همچنین مرکز روزانه آموزشی توانبخشی اختلالات نافذ رشد طلوع مهر ویژه بیماران اوتیسم، افتتاح فاز دو مجتمع آموزشی رفاهی 22 بهمن یزد و افتتاح فاز اول مرکز جامع مراقبتی توانبخشی معلولین و سالمندان رحمت بافق توسط رئیس سازمان بهزیستی کشور انجام می‌شود.

901

کد خبر: 818310

وب گردی

وب گردی